Generali rozpoczęło nową kampanią reklamową. Promuje w niej proces zdalnego zawarcia polis. W nakręconych spotach reklamowych biorą udział Agenci i Konsultanci Generali.
Generali przygotowało trzy spoty reklamowe, pokazujące zalety zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia samochodu oraz ubezpieczenia domu i mieszkania.
–Tworząc obecną kampanię, zależało nam na zrealizowaniu dwóch najważniejszych celów. Pierwszym z nich było uświadomienie Klientom, że w Generali jesteśmy bardzo dobrze przygotowani technologicznie do radzenia sobie w tej trudnej sytuacji. Mamy możliwości i procesy do zdalnej sprzedaży naszych produktów majątkowych i życiowych. Drugim ważnym celem kampanii było wsparcie naszych Pośredników w ich codziennej pracy. Liczymy, że zwiększenie naszej obecności w Internecie, zachęci Klientów do kontaktów z bohaterami i bohaterkami naszej kampanii, z naszymi Agentami. Spoty te pokazują także, że nasi Klienci mogą na nas liczyć, również w tak trudny czasie, jak epidemia. Możemy być dla nich partnerami na całe życie. Niezwykle się również cieszymy, że głównymi bohaterami i bohaterkami naszych spotów są nasi Agenci oraz Konsultanci – mówi Bartosz Kwieciński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej w Generali.
Reklamy są promowane w social mediach – na YouTubie, Facebooku oraz w ogólnopolskich portalach. Kampania będzie wspierała wszystkie kanały sprzedaży.
Zdjęcia do spotów powstały zdalnie, w warunkach trwającej izolacji. Agenci oraz Konsultanci Generali samodzielnie nagrali swoje wypowiedzi, z których następnie powstały trzy spoty:
Ubezpiecz samochód bez wychodzenia z domu!
Ubezpiecz dom, mieszkanie bez wychodzenia z domu!
Kup polisę na życie bez wychodzenia z domu!