Alior Bank kontynuuje rozwój kanałów zdalnych. Tym razem bank uruchomił w bankowości internetowej Alior Online nowe funkcje, pozwalające na zakup ubezpieczenia do pożyczki gotówkowej na wypadek utraty pracy i następstw nieszczęśliwych wypadków od PZU S.A., a także ubezpieczeń z oferty LINK4. Wprowadzona została także w Alior Online nowa zakładka „Moje Sprawy”, dzięki której klienci w jednym miejscu zyskają dostęp do listy spraw bankowych, które mogą zrealizować w domu – bez wizyty w oddziale.
– Rozwój Alior Online to krok w kierunku jeszcze lepszego dopasowania naszego systemu bankowości elektronicznej do potrzeb klientów. Zdalne korzystanie z usług bankowych staje się coraz popularniejsze. Oprócz szybkości i wygody, które dotychczas miały główne znaczenie, teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo – zarówno klientów, jak i pracowników banku. Zakładka „Moje Sprawy” pozwala na sprawną realizację większości formalności w naszym banku bez konieczności wizyty w oddziale – mówi Elżbieta Wilczyńska-Chorzępa, Dyrektor Departamentu Operacji w Alior Banku.
Nowe funkcjonalności w Alior Online
– Zgodnie z naszą zaktualizowaną strategią, chcemy budować długotrwałe relacje z klientami między innymi poprzez oferowanie im kompleksowej oferty produktów oraz usług. Umożliwienie zakupu w procesie kredytowym przez internet ubezpieczenia – Pakiet NNW i utrata pracy, jest kolejnym rozwiązaniem wpisującym się w naszą wizję rozwoju bankowości cyfrowej. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej ofercie nasi klienci zyskają szybki i wygodny sposób zabezpieczenia się na wypadek niespodziewanych zdarzeń – dodaje Kaja Krassowska-Suchan, Menedżer Zespołu Biznesowego Bankowości Internetowej i Mobilnej w Alior Banku.