Alior Bank powołał zespół specjalistów do zdalnej obsługi posprzedażowej firm. Dzięki temu klienci biznesowi zyskali możliwość szybkiej i wygodnej realizacji dyspozycji, zarówno telefonicznie, jak i e-mailowo oraz za pośrednictwem bankowości internetowej. Z rozwiązania mogą korzystać klienci z segmentu małych i średnich oraz dużych przedsiębiorstw.
– Nowy zespół specjalistów odpowiada za szybki kontakt z klientem i pełną obsługę posprzedażową. Nasi eksperci wykorzystują zautomatyzowane procesy cyfrowe, pozwalające m.in. na weryfikację uprawnień i tożsamości przedsiębiorcy. Dzięki temu znacząco skracamy czas obsługi i zwiększamy poziom satysfakcji klientów. Rozwiązanie wpisuje się w naszą strategię ,,Bank na co dzień, Bank na przyszłość”, w ramach której jeszcze sprawniej wykorzystujemy automatyzację procesów obsługi oraz wdrażamy rozwiązania ułatwiające przedsiębiorcom prowadzenie biznesu i kontakt z naszym bankiem – mówi Marek Sołtysiak, dyrektor zarządzający Pionem Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku.
Nowy zespół Alior Banku znacznie rozszerzył zakres dotychczasowej zdalnej obsługi klientów biznesowych. Użytkownicy bankowości internetowej BusinessPro mogą realizować dyspozycje online również za pośrednictwem modułu Centrum Produktów.