Alior Bank wspiera młodych w realizacji marzeń i wraz z influencerami pokaże, jak zostać twórcą internetowym

Alior Bank przygotował konkurs, w którym główną nagrodą są warsztaty z influencerami – „Blowkiem” i Agą Grzelak – dotyczące tworzenia treści w mediach społecznościowych. W spotkaniu weźmie udział 15 osób w wieku 13-17 lat, które najciekawiej opowiedzą o tym, jaką pasję chcą pokazać światu i spełnią pozostałe warunki regulaminu konkursu. Zgłoszenia można nadsyłać do 12 lutego br.

Media społecznościowe w ostatnich latach cieszą się niesłabnącą popularnością. Ich rozwój rodzi wiele nowych możliwości, a poza hobby może stać się także ścieżką kariery. Zawód influencera to coraz częściej marzenie dzieci i młodzieży: jak się okazuje, blisko połowa dziewczynek w wieku 10-15 lat chce w przyszłości zostać instagramerką, youtuberką bądź tiktokerką.[1] 
Najważniejszą rolę w rozwijaniu mediów społecznościowych odgrywa umiejętność tworzenia oryginalnych, angażujących i przyciągających uwagę obserwatorów treści w serwisach społecznościowych. Pozwala to na budowanie zasięgów, które wyróżnią konto na tle milionów innych.
Alior Bank chce wesprzeć swoich najmłodszych klientów w realizacji ich marzeń, dlatego wraz z Mastercard przygotował konkurs z wyjątkowymi nagrodami. W jego ramach, 15 osób w wieku 13-17 lat zyska szansę na udział w warsztatach z jednymi z najpopularniejszych w Polsce influencerów. Mowa o Karolu „Blowku” Gązwie, którego na YouTube obserwuje prawie 5 mln osób oraz Adze Grzelak, której konto na Instagramie zgromadziło 1,7 mln followersów.
Spotkanie odbędzie się w wyjątkowej przestrzeni warszawskiego Cosmos Muzeum. W jego trakcie „Blowek” wraz z Agą zdradzą swoje sposoby na tworzenie atrakcyjnego profilu w mediach, opowiedzą z czym wiąże się zawód influencera, a także pomogą znaleźć swoje miejsce w social mediach. Warsztaty odbędą się w luźnej formule i pozwolą przekuć teorię w praktyczną wiedzę. Uczestnicy otrzymają w prezencie także gimbal, czyli urządzenie służące do stabilizacji wideo, które pomoże w tworzeniu własnych filmów.

Wyraźnie widzimy, że rynek pracy cały czas się zmienia. Wciąż pojawiają się nowe profesje, które wymagają unikatowych umiejętności, tak jak zawód influencera. Skoro tak wiele młodych osób myśli o karierze w internecie, to postanowiliśmy ich w tym wesprzeć. Chcemy pokazać, na czym polega taka praca i jak znaleźć swoją przestrzeń w internecie. Warsztaty zaplanowaliśmy na sobotę, czyli dzień wolny od zajęć szkolnych. Miejsce spotkania również nie jest przypadkowe, ponieważ Cosmos Muzeum znane jest z bardzo ciekawej przestrzeni i bije rekordy popularności wśród internautów

– dodaje Magdalena Lewicka, dyrektor Działu Komunikacji Marki, Alior Bank.

Uczestników do konkursu mogą zgłosić rodzice, którzy założyli lub założą im Konto dla Młodych w Alior Banku wraz z kartą Mastercard, a nastolatkowie zrealizują jedną transakcję za pomocą karty czy telefonu. Oprócz tego młodzi będą mieć zadanie do wykonania, polegające na przygotowaniu zdjęcia lub filmu, w którym opowiedzą o tym, jaką pasję chcą pokazać światu.
Więcej informacji o konkursie na stronie: https://www.tworzrelacje.pl/.
Grupa 15 osób, które przygotują najciekawsze zgłoszenia i spełnią warunki konkursu, otrzyma zaproszenie na spotkanie z influencerami w warszawskim Cosmos Muzeum. Dla kolejnych 15 osób Alior Bank przygotował nagrodę pocieszenia – lampę pierścieniową ułatwiającą robienie profesjonalnych fotografii i nagrywanie filmów.
Szczegółowe informacje o Koncie dla Młodych oraz konkursie dostępne są na stronie internetowej Alior Banku.
ŹRÓDŁOAlior Bank