ING Bank Śląski udostępnił usługę Apple Pay klientom firmowym, korzystającym z kart Visa oraz MasterCard. Płatności Apple Pay są szybkie, łatwe i wygodne, a jednocześnie bezpieczne, zapewniające ochronę prywatności użytkownika.
Prywatność i bezpieczeństwo są kluczowe dla Apple Pay. Podczas dokonywania płatności Apple Pay z użyciem karty, jej numer nie jest zapisywany ani w pamięci urządzenia, ani na serwerach Apple. Jest zastępowany szyfrowanym cyfrowym odpowiednikiem, który jest przypisany do konkretnego urządzenia. Każda transakcja jest autoryzowana jednorazowym, dynamicznym kodem bezpieczeństwa.
Aktywacja usługi Apple Pay jest bardzo intuicyjna i łatwa, a użytkownicy uzyskują dostęp do wszystkich korzyści związanych z dokonywaniem płatności kartami.
W sklepach stacjonarnych z Apple Pay mogą korzystać posiadacze urządzeń iPhone SE, iPhone 6 i nowszych modeli, a także posiadacze Apple Watch. Dokonywanie płatności online na stronach internetowych oraz aplikacjach akceptujących Apple Pay jest również proste. Wystarczy autoryzować transakcję za pomocą czytnika Touch ID lub, w przypadku modelu iPhone X, dwukrotne nacisnąć boczny przycisk i spojrzeć w ekran, aby potwierdzić transakcję poprzez Face ID. Korzystanie z Apple Pay pozwala użytkownikom uniknąć wypełniania formularzy rejestracyjnych i każdorazowo uzupełniać dane karty i dane nt. dostawy.
W przypadku aplikacji mobilnych lub stron internetowych otwieranych w przeglądarce Safari, płacić Apple Pay mogą posiadacze smartfonów iPhone 6 i nowszych modeli, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5. generacja), iPad Air 2 oraz iPad mini 3 i nowszych.
Z Apple Pay można również korzystać w przeglądarce Safari na dowolnym urządzeniu Mac wprowadzonym na rynek w 2012 r. lub później, z systemem macOS Sierra. W takim przypadku należy potwierdzić płatność na smartfonie iPhone 6 lub nowszym modelu, Apple Watch lub MacBook Pro – za pomocą czytnika Touch ID.