-
Użytkownicy IKO mogą teraz poprosić Asystenta głosowego, aby pokazał analizę ich wydatków u wskazanego sprzedawcy.
-
Na wykresie zobaczą, ile wydali płacąc kartą, np. w konkretnej sieci handlowej lub na stacji paliw.
-
Asystent głosowy w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego ma już ponad pół miliona użytkowników.
Od 14 kwietnia użytkownicy aplikacji mobilnej IKO mogą za pomocą Asystenta głosowego podsumować i przeanalizować swoje wydatki kartą u konkretnego sprzedawcy. Jeśli klient płacił w różnych punktach należących do jednego sprzedawcy, Asystent głosowy w IKO podsumuje te wydatki na poziomie całej sieci (np. kilka stacji paliw tej samej firmy). Analiza może obejmować różne okresy (od jednego miesiąca do roku) i wszystkie konta klienta.
– Klienci poszukują coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań i usług w zakresie zarządzania finansami – mają być proste w zastosowaniu, ułatwiać codzienność, ale także pomóc zaoszczędzić ich czas. Wprowadzając nowe udogodnienia i rozszerzając naszą ofertę, jak w przypadku Asystenta głosowego w IKO, chcemy budować pozytywne doświadczenia wśród klientów i być przede wszystkim partnerem wspierającym ich na co dzień w różnych sytuacjach – mówi Katarzyna Dziwulska, Dyrektor Pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej w PKO Banku Polskim.
– Teraz ta funkcja została rozszerzona, więc klienci mogą przeanalizować płatności kartą jeszcze dokładniej – wystarczy, że zapytają ile wydali w konkretnym czasie, na przykład przez ostatnie 6 miesięcy u wskazanego sprzedawcy. Klient może zobaczyć wydatki u każdego sprzedawcy, u którego zapłacił kartą. To bardzo przydatne w obecnych czasach rozwiązanie, które pomaga w zarządzaniu budżetem domowym i ułatwia planowanie przyszłych wydatków – podkreśla Dawid Kin, Dyrektor Biura Rozwoju Sztucznej Inteligencji w PKO Banku Polskim.