Bank BGŻ BNP Paribas nagrodzony w konkursie Employer Branding Stars

W tegorocznej edycji konkursu Employer Branding Stars (EB Stars) Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał statuetkę w kategorii „Najlepsze działanie digital” za wydarzenie „Wirtualne Dni Otwarte”. Dodatkowo, Bank został wyróżniony w dwóch kategoriach „Najlepsza kampania employer branding”, do której zgłoszono działania związane z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz „Najlepsze video” za film „Łazikiem po pracę” będącym relacją z wydarzenia Wirtualne Dni Otwarte. 

W czerwcu br. Bank BGŻ BNP Paribas zorganizował Wirtualne Dni Otwarte. Akcja pod hasłem „Łazikiem po pracę” odbyła się na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Dzięki przygotowanej specjalnie na tę okazję stronie internetowej w wydarzeniu wzięli udział również zainteresowani internauci. Studenci odwiedzający stoisko promocyjne lub stronę internetową mogli – przy użyciu specjalnej konsoli – sterować robotem znajdującym się w Centrali Banku w Warszawie i w Krakowie. Przemierzając korytarze i piętra budynków, mieli szansę porozmawiać z pracownikami – dowiedzieć się, na czym polega praca w danym obszarze oraz jakie kompetencje są niezbędne, aby podjąć w nim pracę, a także przekonać się, jaka atmosfera panuje w odwiedzonym zespole. Podczas akcji można było również zapoznać się z programami praktyk przygotowanymi na ten rok.

– Bardzo nas cieszy wyróżnienie w konkursie „EB Stars”, szczególnie, że w zakresie działań związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy, konkurowaliśmy z najlepszymi na rynku – podkreśla Magdalena Legęć, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas. Warto również wspomnieć, że przeprowadzona kampania „Wirtualne Dni Otwarte”, przyniosła dodatkowy efekt – dzięki inicjatywie, do naszego programu stażowego BANKFORMERSI oraz programu Ambasadorskie Duety przesłano prawie 400 CV. Bank BGŻ BNP Paribas, jako bank uniwersalny, stwarza duże możliwości rozwoju zawodowego zarówno profesjonalistom, jak i studentom oraz absolwentom różnych kierunków studiów. Cieszymy się, że młodzi, utalentowani i zaangażowani ludzie chcą współtworzyć nasz zespół. Razem budujemy jego różnorodność, która jest tak ważna dla naszego Banku, będącego częścią międzynarodowej grupy finansowej BNP Paribas – podkreśla Magdalena Legęć.

Employer Branding Stars to prestiżowy konkurs w świecie employer brandingu. Tegoroczna edycja była ósmą z kolei, a nagrody przyznawane były w 12 kategoriach. W tym roku padła rekordowa liczba zgłoszeń, w sumie zgłoszonych zostało 99 projektów od 44 pracodawców. Nagrody przyznawane były przez niezależnych ekspertów na rynku employer brandingu w oparciu o obiektywne kryteria jak: strategia, realizacja, efekty.

ŹRÓDŁOBank BGŻ BNP Paribas