Bank BNP Paribas rozszerzy ofertę dla Mikroprzedsiębiorstw. Zapowiada zmiany w taryfie i korzystniejsze warunki dla samodzielnych i aktywnych Klientów

Bank BNP Paribas planuje rozszerzenie usług dla mikrofirm, którym w pierwszej połowie roku chce zaoferować transakcje BLIK do konta firmowego. Bank zapowiada także, że 1 marca br. zaktualizuje opłaty za niektóre usługi na rzecz tej grupy Klientów. Aktualizacja nie wpłynie na opłaty za najważniejsze usługi bankowe: prowadzenie konta, przelewy w bankowości internetowej i mobilnej czy korzystanie z bankomatów. Klienci, którzy aktywnie i samodzielnie korzystają z usług banku unikną zmienionych opłat.

– Nieustannie pracujemy nad tym, aby zapewnić naszym Klientom bezpieczną i wygodną bankowość dla firm. W pierwszej połowie roku udostępnimy transakcje BLIK do konta firmowego. Jednocześnie dzięki prowadzonym przez nas ciągłym inwestycjom w rozwój kanałów cyfrowych i bezpieczeństwo, stale podnosimy jakość naszych systemów. Oferujemy Klientom bardziej zaawansowane produkty i usługi oraz umożliwiamy im samodzielne przeprowadzanie wielu czynności. Bieżąca sytuacja makroekonomiczna i wysoka inflacja sprawiają, że konieczne jest dostosowanie niektórych opłat do nowych realiów. Aktualizując taryfę, skupiliśmy się na tym, aby nie zmieniać opłat za podstawowe usługi oraz docenić Klientów, którzy korzystają z możliwości wygodnego samodzielnego zarządzania czynnościami bankowymi – mówi Maciej Wójcik, Tribe Lider zarządzający obszarem Przedsiębiorców i Rolników w Banku BNP Paribas.

Czego dotyczyć będą najważniejsze zmiany, które wejdą w życie w marcu?

  • Bank obniża kwotę transakcji bezgotówkowych, która zwalnia z opłaty za użytkowanie karty Mastercard Business (PLN) wydanej do rachunków w planach Konto Otwarte na Biznes, Konto Otwarte na Agro Biznes i Konto Otwarte Na Biznes Non Profit z 700 zł na 500 zł – oznacza to, że łatwiej będzie uniknąć opłaty za kartę.
  • Opłata za użytkowanie wspomnianej karty wzrośnie. Przykładowo dla planu Konto Otwarte na Biznes będzie wynosić 9 zł niezależnie od wysokości wpływów. Opłata po raz pierwszy będzie pobrana w kwietniu. Aby jej uniknąć, wystarczy w poprzedzającym miesiącu wykonać kartą Mastercard Business (PLN) transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę 500 zł.
  • Opłata za użytkowanie tokena do GOonline Biznes wzrośnie do 15 zł, ale Klienci mają do wyboru bezpłatną autoryzację mobilną lub kodami SMS.
  • Opłata za wyciąg wysłany pocztą na adres korespondencyjny (dla Klientów, którzy posiadają system bankowości internetowej) oraz za wyciąg odbierany w oddziale wzrośnie do 20 zł. Przy czym Klienci mogą pobrać wyciąg bezpłatnie w systemie bankowości internetowej. Klienci bez dostępu do bankowości internetowej mogą bezpłatnie otrzymać go pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
  • Opłata za wysłanie tradycyjnego listu z kodem PIN do karty wzrośnie do 30 zł dla kart Mastercard Business (PLN) oraz Mastercard Multiwalutowa Business i do 7 EUR dla karty Mastercard Business (EUR). PIN można jednak bezpłatnie nadać i zmienić w bankowości internetowej lub na infolinii.
  • Bank podwyższa opłaty za dodanie nowego użytkownika oraz za zmianę zakresu uprawnień w GOonline Biznes złożoną w formie pisemnej i doprecyzowuje czynności, za które je pobierze. W bankowości internetowej czynności te samodzielnie i bez opłat może wykonać osoba, która w firmie Klienta ma nadaną funkcję Administratora Użytkowników GOonline Biznes. Opłata nie dotyczy użytkowników systemu GOonline.
  • Wzrosną opłaty za niektóre przelewy w oddziale lub Centrum Telefonicznym. Można ich uniknąć wykonując przelew w bankowości internetowej lub mobilnej.
  • Bank rezygnuje z prowizji za gotowość dla kredytów obrotowych z gwarancją Funduszu Gwarancji Rolnych i podwyższa prowizję z tytułu przedterminowej spłaty kredytów dla wszystkich umów kredytowych zawartych od 01.03.2023 r.
  • Bank już teraz dodaje w taryfie postanowienia dotyczące transakcji BLIK. O dostępności tych transakcji w aplikacji GOmobile będzie informował Klientów bezpośrednio.

Szczegółowe informacje o zmianach taryfy są dostępne m.in. na stronie banku i w centrach Klienta.

Exit mobile version