Oferujemy klientom kolejną usługę płatności mobilnych jaką jest BLIK. Wprowadzenie tej formy płatności mobilnych do oferty Banku BPS i Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, dobrze wpisuje się w obecny czas obostrzeń spowodowanych pandemią, kiedy klienci ograniczają płatności gotówką i realizują je bez jej udziału. Chcę też podkreślić, że to nie koniec wprowadzania nowych płatności mobilnych w Grupie BPS, wkrótce wdrożymy kolejne – mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS S.A.
Jesteśmy dumni z tego, że płatności mobilne BLIK są już dostępne dla klientów Banku BPS i Banków Spółdzielczych Grupy BPS. Naszą ambicją jest umożliwienie płacenia w ten sposób każdemu, kto korzysta z usług bankowych. BLIK jest ulubionym sposobem płatności bezgotówkowych Polaków, jestem przekonany, że klienci Banków Spółdzielczych będę zachwyceni tym, że mogą nim płacić i bardzo docenią to rozwiązanie – mówi Dariusz Mazurkiewicz, Prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.