Bank Millennium Virtual Vibes to pierwszy w Polsce festiwal muzyczny odbywający się w metaverse na platformie Roblox. Bank Millennium został Partnerem Głównym drugiej edycji wydarzenia.
Bank Millennium Virtual Vibes to innowacyjny festiwal, na którym można bawić się podczas koncertów, a także w strefach partnerów o dowolnej porze i z dowolnego miejsca na świecie. W całości odbywa się na platformie Roblox, która pozwala ludziom na niemal całym świecie bawić się, tworzyć przełomowe projekty, nowatorskie gry, udostępniać treści znajomym i przybierać postaci wykreowanych awatarów. Przeciętny użytkownik spędza na Roblox 156 minut dziennie. Platforma online jest wymarzonym miejscem do stworzenia innowacyjnego festiwalu muzycznego, który nie tylko łączy pokolenia, ale również dwie istotne pasje młodych ludzi, czyli gaming i muzykę.
– Bank Millennium Virtual Vibes to koncept, który łączy muzykę lubianych przez młode pokolenie artystów ze światem gier, czyli dwie główne pasje przedstawicieli GEN Z. Dlatego to dobre miejsce, aby wejść z nimi w interakcję i wpisuje się ono w naszą strategię skierowaną do młodych dorosłych. W strefie festiwalowej za pomocą gier i zabaw pokażemy, jak działają mechanizmy zagrożeń związanych z działalnością cyberprzestępców w sieci. Za każdym razem po wykonaniu zadania podpowiemy, jak należy reagować na niebezpieczeństwa i bezpiecznie korzystać z bankowości elektronicznej – powiedziała Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.
W pierwszej edycji festiwalu wzięło udział 300 tysięcy osób. Organizatorzy liczą co najmniej na powtórzenie tego sukcesu. Koncert główny Bank Millennium Virtual Vibes odbędzie się 13 czerwca o godz. 19:00 i będzie dostępny bezpłatnie dla wszystkich użytkowników platformy Roblox. Wydarzenie organizuje agencja Game Changer. Projekt będzie wspierać kampania reklamowa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za kreacje agencja reklamowa Change Serviceplan.