Bank zrekompensuje niedogodności Klientów

W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, Bank umożliwił Klientom bezpłatne dokonywanie przelewów w placówkach własnych, sieci placówek pocztowych oraz przez Infolinię.

Dążąc do zrekompensowania czasowego braku dostępu do bankowości internetowej, Bank Pocztowy umożliwił Klientom dokonywanie bezpłatnych przelewów w sieci naziemnej oraz przez Infolinię. Będzie tak do momentu pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24 .

– Do czasu uzyskania pełnej wydajności bankowości internetowej, realizacja operacji bankowych, takich jak: wpłaty, wypłaty, przelewy, sprawdzania salda rachunków czy innych, niezmiennie realizowana jest z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z Bankiem, w tym  4600 placówek Banku i Poczty i poprzez infolinię nr 801 100 500 – mówi Bartosz Trzciński z Biura Prasowego Banku Pocztowego.

Godziny pracy Infolinii zostały wydłużone do godziny 24:00.

 – Jednocześnie udostępniamy Klientom przelewy zlecane w naszej sieci naziemnej i Infolinii bez opłat. Chcemy między innymi w ten sposób zrekompensować czasowy brak dostępu do bankowości internetowej. O szczegółach informujemy Klientów na naszej stronie www – dodaje Bartosz Trzciński.

 Klienci mogą też cały czas płacić i wypłacać pieniądze z użyciem kart płatniczych Banku.

 Jednocześnie Bank przypomina, że realizowane zlecenia księgowane są z właściwą dla transakcji datą.

Wszelkie reklamacje Klientów związane z zaistniałą sytuacją zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym.

ŹRÓDŁOBank Pocztowy