Biometria, to dziedzina dzięki której kontrola dostępu do strzeżonych obiektów, czy też programów weszła na całkowicie inny poziom. Oczywiście, to nie jedyne pole na którym znajdzie ona swoje zastosowanie. O szczegółach tych fascynujących rozwiązaniach będą mogli Państwo posłuchać podczas zbliżającej się wielkimi krokami konferencji.
Już 16 maja 2017 r. w Warszawie
Proponowana tematyka konferencji:
- Biometria – trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
- W świetle doświadczeń – analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
- Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
– biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
– biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
– biometria w dokumentach identyfikacyjnych
– biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
– biometria w zwalczaniu przestępczości – bezpieczeństwo publiczne
– biometria głosowa w obsłudze klienta
– biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
- Prawne aspekty biometrii
– dane biometryczne a dane osobowe
– ochrona danych biometrycznych i ich procesów
– zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
– zagrożenie prywatności użytkownika – wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
- Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
– bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
– przechowywanie danych biometrycznych
– przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
- Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
– kadrę zarządzającą banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych
– przedstawicieli biznesu – wyższą kadrę zarządzającą
– managerów projektów i produktów
– przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych
– przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji
– kadrę średniego i wyższego szczebla odpowiedzialną za bezpieczeństwo budynków
i przynależnych obszarów
– przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call / contact center oraz obsługi klienta
– przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego
– przedstawicieli przedsiębiorstw – osoby zainteresowane rozwojem i zastosowaniem Biometrii