BLIK dostępny dla klientów biznesowych Alior Banku

Alior Bank udostępnił BLIKA przedsiębiorcom prowadzącym jednoosobowe działalności gospodarcze, którzy korzystają z aplikacji mobilnej Alior Mobile. Teraz mogą oni płacić kodem BLIK w internecie, terminalach POS oraz realizować wypłaty z bankomatów.

Przedsiębiorca, który chciałby płacić BLIKIEM, powinien zalogować się do Alior Mobile jako klient biznesowy i aktywować tę usługę. Może to zrobić na dwa sposoby – wybierając w Alior Mobile opcję BLIK widoczną na pulpicie lub w ustawieniach aplikacji. Podczas aktywacji usługi należy wskazać rachunek firmowy, podstawowy lub pomocniczy, który ma zostać powiązany z BLIKIEM.

– Wraz z usługą BLIK dostarczamy przedsiębiorcom nową, wygodną formę realizacji płatności. BLIKA używa już 14 mln Polaków, a wartość transakcji realizowanych tą drogą systematycznie rośnie. Jestem przekonana, że nasi klienci biznesowi będą licznie i z satysfakcją korzystać z tego rozwiązania – mówi Ewa Małecka, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku.

Dzienny domyślny limit płatności BLIKIEM wynosi 5 tys. zł. Klient może go samodzielnie zmienić w bankowości internetowej Alior Online. Maksymalna kwota limitu to 20 tys. zł.

Transakcje BLIKIEM w Internecie i terminalach POS są bezpłatne dla klientów. Wysokość opłat za wypłaty w bankomatach za pomocą usługi BLIK jest dostępna w Tabeli Opłat i Prowizji.

Szczegółowe informacje o usłudze BLIK proponowanej przez Alior Bank przedsiębiorcom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą są dostępne w placówkach banku i na www.aliorbank.pl.

ŹRÓDŁOAlior Bank