By finanse nie były nikomu obce. Autorski talk-show Alior Banku ,,Pieniądze. To normalne” również w formie podcastu

Alior Bank kontynuuje kampanię związaną z edukacją finansową i wkracza z serią podcastów na popularne muzyczne serwisy streamingowe: Spotify, iTunes i Google Podcast. To na nich będzie można posłuchać autorskiego talk-show ,,Pieniądze. To normalne”, gdzie znane osoby opowiadają o swoich zarobkach, podejściu do finansów domowych i nie tylko. Opublikowane do tej pory rozmowy w formie wideo spotkały się z dużym zainteresowaniem internautów. Pierwszy odcinek, którego gościem była influencerka Ola Nowak, obejrzało już 65 tysięcy osób. Za wsparcie kreatywne i realizację działań odpowiada agencja Buzzgrow należąca do grupy PZL.

Talk-show powstał w ramach drugiej odsłony digitalowej kampanii promującej Konto Jakże Osobiste oraz aplikację Alior Mobile. W każdym odcinku zaproszeni goście rozmawiają o swoich zarobkach, sposobach zarządzania finansami, czy oszczędzaniu. Wszystko po to, aby przełamać w ten sposób tabu, jakim wciąż u wielu osób są pieniądze.

Chcemy mówić o finansach w przystępny i prosty sposób, bez skomplikowanego, specjalistycznego słownictwa czy bankowego slangu. Chcieliśmy, żeby nie były to rozmowy teoretyczne, ale praktyczne. Dlatego postanowiliśmy realizować naszą kampanię edukacyjną  wspólnie ze znanymi i lubianymi gośćmi, którzy na co dzień docierają do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Krzysztof Smoleń, dyrektor ds. rozwoju mediów społecznościowych i sponsoringu w dziale marketingu Alior Banku.

Prowadzącym serię jest Robert El Gendy, popularny dziennikarz znany między innymi z ,,Pytania na śniadanie”. Jego pierwszym gościem była Ola Nowak, jedna z najbardziej wpływowych influencerek w Polsce, która na swoim Instagramie zgromadziła dotąd ponad 1,6 mln obserwujących. Udział w programie wzięli również: Tomasz Smokowski, Karolina Pilarczyk czy Dominika Nawrocka. W najnowszym odcinku swoimi przemyśleniami na temat finansów osobistych podzielił się Grzegorz Olszewski, wiceprezes Zarządu Alior Banku kierujący jego pracami. Rozmowy w ramach autorskiego cyklu banku zdobyły już kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń w serwisie YouTube.
Rozwój nowych formatów
Teraz talk-show Alior Banku dostępny będzie również na najpopularniejszych platformach podcastowych, to jest Spotify, iTunes oraz Google Podcast.

Sukcesywnie poszerzamy naszą obecność w mediach społecznościowych. Niedawno pojawiliśmy się na Instagramie, gdzie intensywnie budujemy społeczność zainteresowaną bankowością oraz finansami. Wybór kolejnego sposobu komunikacji z klientami, jaką są podcasty, były następnym krokiem dotarcia do nowych grup – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes Zarządu Alior Banku.

Pragniemy ośmielić naszych klientów i słuchaczy do podejmowania dyskusji na temat finansów. Mamy nadzieję, że Alior Bank, jako instytucja posiadająca kompetencje i wiedzę na temat zarządzania finansami, będzie cennym źródłem wiedzy, ale także inspiracją dla słuchaczy. Bodźcem do bardziej świadomego zarządzania swoimi budżetami, inwestowania oraz oszczędzania – dodaje Jacek Polańczyk.

Alior Bank zdecydował się na taką formę komunikacji z klientami nieprzypadkowo. Według badań coraz więcej Polaków szuka rzetelnych, merytorycznych treści w formie audio. Podcasty z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem użytkowników Internetu, gdyż jest to przystępny i wygodny sposób na zdobycie informacji.
Kanał Alior Banku na Spotify: klik!
Kanał Alior Banku w iTunes: klik!
Kanał Alior Banku w Google Podcast: klik!
Exit mobile version