Cashback – nowy etap w rozwoju goodie

Użytkownicy bezpłatnej aplikacji zakupowej goodie (którą pobrano już ponad pół miliona razy) i strony www.goodie.pl od poniedziałku 10 września będą mogli korzystać z nowej funkcji – cashback – pozwalającej na otrzymanie zwrotu części pieniędzy wydanych w niemal tysiącu sklepów internetowych. Otwarta dla wszystkich użytkowników platforma zakupowa goodie, uruchomiona przez Bank Millennium pod koniec 2016 r., zaczęła swoją działalność od agregowania i prezentowania użytkownikom ciekawych zniżek i promocji, dostosowanych do ich preferencji i miejsca, w którym się znajdują. Kolejnym etapem było udostępnienie możliwości zakładania kart lojalnościowych galerii handlowych w aplikacji goodie i, w ramach współpracy z licznymi, rozpoznawalnymi markami, rozpoczęcie oferowania użytkownikom goodie wyjątkowych, dostępnych tylko dla nich promocji. 10 września goodie wejdzie w kolejny etap rozwoju, udostępniając program cashback.

Wprowadzenie cashback to odpowiedź na potrzeby powiększającego się grona polskich smart shopperów – mówi Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie.

Cashback w goodie

Od 10 września br. użytkownicy platformy zakupowej goodie (aplikacja mobilna i strona internetowa www.goodie.pl) będą mogli korzystać z programu cashback, umożliwiającego otrzymywanie zwrotu części wydatków na zakupy w wielu sklepach internetowych. W programie jest już około 1000 partnerów z różnych branż, m.in. odzieżowej, technologicznej, spożywczej, wnętrzarskiej czy gastronomicznej. Sieć usługodawców współpracujących z goodie stale się poszerza. W zależności od wyboru konkretnego sklepu, można liczyć na zwrot nawet do 25% wartości transakcji. Przeważnie jego wysokość wynosi, w zależności od marki sklepu i kategorii danego produktu, od 2 do 15%.

– Program goodie cashback wyróżnia spośród innych rozwiązań tego typu wysokość możliwych do otrzymania zwrotów wydatków na zakupy oraz szybkość wypłaty środków – zaznacza Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie. – Polscy konsumenci poszukują rozwiązań zgodnych z ich stylem życia, a także mających realny wpływ na zasobność portfela. Wprowadzenie cashback to ważny krok w rozwoju platformy goodie. Dzięki goodie zakupy mogą być jeszcze przyjemniejsze, łatwiejsze i tańsze. To również okazja dla naszych partnerów biznesowych do zainteresowania swoją ofertą szerokiej grupy użytkowników goodie. Liczba pobrań naszej aplikacji przekroczyła już pół miliona – komentuje Wojciech Grudzień.

Jak uzyskać zwrot części wydatków?

Wystarczy pobrać na swój smartfon aplikację goodie lub odwiedzić stronę www.goodie.pl. Następnie wybrać usługę lub produkt oznaczone znaczkiem cashback, przejść do witryny sklepu danej marki przy pomocy linku na goodie i sfinalizować transakcję. W ciągu jednego dnia roboczego od zakupu, na specjalnym koncie w goodie pojawi się cashback ze statusem „Oczekujący”. Status zmieni się na „Zatwierdzony” po potwierdzeniu przez sklep poprawności transakcji, nawet w ciągu 30 dni od zakupu. Po zebraniu min. 20 zł można je przelać na dowolne konto bankowe w Polsce. Co ważne, cashback łączy się z innymi zniżkami dostępnymi na platformie zakupowej goodie, oferowanymi przez sklepy internetowe objęte programem oraz ze specjalnymi zniżkami przygotowanymi specjalnie dla użytkowników goodie. Z goodie oszczędzanie pieniędzy może stać się nieodłącznym elementem codziennych zakupów.

Goodie – smart partner w zakupach

Cyfrowa platforma goodie wykorzystuje zaawansowane technologie, takie jak wyszukiwanie głosowe czy geolokalizacja, w celu wsparcia całego procesu zakupowego. Dzięki temu intuicyjnemu narzędziu użytkownik otrzymuje informacje o ciekawych ofertach dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji. Platforma goodie została oparta na bezpiecznej, elastycznej i skalowalnej infrastrukturze chmury Microsoft Azure. Pozwoliło to na szybkie wdrożenie takich funkcji serwisu jak rozpoznawanie obrazu, silnik rekomendacji oparty na machine learning czy narzędzia do obsługi multimediów.

Goodie jako platforma agregująca promocje oraz ułatwiająca zarówno planowanie, jak i robienie zakupów, wpisuje się w trend smart shoppingu. Z prognozy firmy badawczej Euromonitor International zawartej w raporcie „Top 10 globalnych trendów konsumenckich na 2018 rok”[1] wynika, że oszczędny sposób myślenia to jeden z filarów postawy klientów w tym roku. Wzrost tej tendencji zauważalny jest także wśród Polaków, którzy chcą mieć kontrolę nad swoimi wydatkami, ale nie chcą rezygnować ze spełniania swoich zakupowych potrzeb. Oczekują sprytnych rozwiązań, które pozwolą na mądre zarządzanie ich finansami i czasem. 

Nieustanny rozwój

Platforma zakupowa goodie (bezpłatna aplikacja mobilna i strona internetowa www.goodie.pl) została uruchomiona pod koniec 2016 roku przez Bank Millennium jako wewnętrzny start-up. W niespełna dwa lata od udostępnienia aplikacji, pobrano ją ponad 550 tys. razy. Goodie oferuje swoim użytkownikom łatwy i szybki dostęp do informacji na temat zniżek, atrakcyjnych promocji i wyprzedaży w ulubionych sklepach oraz wydarzeń w centrach handlowych. Aplikacja goodie jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników.

Z goodie łatwo można założyć karty stałego klienta wielu galerii handlowych i wygodnie przechowywać je w aplikacji. Do końca sierpnia br. w aplikacji założono już ponad ćwierć miliona wirtualnych kart lojalnościowych. Goodie regularnie zaprasza na wydarzenia na terenie galerii i ułatwia przeglądanie najświeższych gazetek promocyjnych sieci sklepów oraz hipermarketów. Umożliwia też głosowe wyszukiwanie produktów oraz tworzenie list zakupowych, które można udostępniać rodzinie i znajomym. We współpracy ze znanymi markami, goodie przygotowuje także liczne akcje rabatowe, dostępne tylko dla użytkowników aplikacji.

[1] https://m.fin24.com/Economy/top10-trends-in-global-consumer-market-in-2018-20180123
ŹRÓDŁOMillennium Goodie.