Co ma wkrętarka… do mBanku?

Właśnie wystartowała kampania promująca, nową, innowacyjną na rynku usługę – mOkazje zakupy. Jej celem jest budowanie świadomości, że teraz klienci mBanku mogą zamawiać produkty bezpośrednio w aplikacji bankowej i zachęcenie ich do przetestowania usługi.

Koncepcja kreatywna kampanii oparta jest na elemencie zaskoczenia. Na początku pojawia się pytanie co różne przedmioty codziennego użytku mają wspólnego z bankiem. Wiertarka, kawa ziarnista czy odkurzacz to nie są produkty, które naturalnie kojarzą się z instytucją finansową. mBank spróbuje to zmienić. Już teraz, wszyscy jego klienci znajdą je w aplikacji mobilnej i zamówią z dostawą do domu. Reklamy (banery oraz 10 i 6-sekundowe spoty) kierują na specjalną stronę, na której przeczytać można więcej o nowej usłudze.

Postawiliśmy na krótką i przejrzystą formę, która jasno komunikuje naszym klientom, że teraz w aplikacji mBanku mogą zamawiać produkty. W pierwszym etapie komunikacji koncentrujemy się na górnej części lejka sprzedażowego. Cel jaki przed sobą stawiamy, to budowanie świadomości mOkazji zakupy. To, że w aplikacji znajduje się platforma zakupowa, dzięki której klienci mogą zamawiać produkty od Morele.net oraz innych sprzedawców. Kluczowym wyzwaniem na tym etapie jest przekazanie istoty mOkazji zakupy.

Mateusz Żelechowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej w mBanku

Działania prowadzone będą do końca marca w kanałach digitalowych, głównie w Google i META (Youtube, Facebook, Instagram, Google Ads, Meta Ads oraz programmatic i kampanie display). Za zakup mediów odpowiada Carat i agencja Cube. W pracy nad koncepcją kreatywną pomagał Isobar, a materiały wideo powstały we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo film production.
Aktualnie, w ramach kampanii zobaczyć można dwa krótkie spoty:
  • „Co ma wkrętarka… do mBanku? To, że zamówisz ją bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
  • „Co mają słuchawki… do mBanku? Zamówisz je bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
Wkrótce wyemitowane zostaną kolejne dwa:
  • „Co ma kawa ziarnista… do mBanku? Zamówisz ją bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
  •  „Co ma odkurzacz… do mBanku? Zamówisz go bezpośrednio w aplikacji mBanku.”

Jak korzystać z mOkazji Zakupy?

Wystarczy zaktualizować aplikację mBanku do wersji 3.89 lub wyższej oraz wyrazić zgodę na program mOkazje. W zakładce „Zakupy” klienci znajdą około 1,5 mln produktów z blisko 2 tys. kategorii. A także przygotowane specjalnie dla każdego z nich rekomendacje (na podstawie m.in. zwyczajów zakupowych), promocje i okazje dnia.
W znalezieniu odpowiedniego produktu pomoże też wyszukiwarka, z opcją filtrowania i sortowania według różnych kryteriów. Funkcji ułatwiających zrobienie zakupów jest więcej. Usługa ma bowiem pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych.
ŹRÓDŁOmBank