Właśnie wystartowała kampania promująca, nową, innowacyjną na rynku usługę – mOkazje zakupy. Jej celem jest budowanie świadomości, że teraz klienci mBanku mogą zamawiać produkty bezpośrednio w aplikacji bankowej i zachęcenie ich do przetestowania usługi.
Postawiliśmy na krótką i przejrzystą formę, która jasno komunikuje naszym klientom, że teraz w aplikacji mBanku mogą zamawiać produkty. W pierwszym etapie komunikacji koncentrujemy się na górnej części lejka sprzedażowego. Cel jaki przed sobą stawiamy, to budowanie świadomości mOkazji zakupy. To, że w aplikacji znajduje się platforma zakupowa, dzięki której klienci mogą zamawiać produkty od Morele.net oraz innych sprzedawców. Kluczowym wyzwaniem na tym etapie jest przekazanie istoty mOkazji zakupy.
Mateusz Żelechowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej w mBanku
- „Co ma wkrętarka… do mBanku? To, że zamówisz ją bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
- „Co mają słuchawki… do mBanku? Zamówisz je bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
- „Co ma kawa ziarnista… do mBanku? Zamówisz ją bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
- „Co ma odkurzacz… do mBanku? Zamówisz go bezpośrednio w aplikacji mBanku.”