Nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas i jej flagowy produkt „Konto Otwarte na Ciebie”, w ramach tzw. codziennego bankowania (ang. daily banking) trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania. Do konta oferowane są trzy karty debetowe, w zależności od potrzeb klientów. Oferta dostępna jest od 8 kwietnia br.
Bank BNP Paribas w swojej strategii produktowej założył, że najważniejszy obszar stanowi tzw. codzienne bankowanie, które odpowiada bieżącym potrzebom finansowym klienta.
– Stworzyliśmy bardzo innowacyjny pakiet, który z sukcesem zaspokoi oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Naszym „asem” w talii jest Konto otwarte na Ciebie z trzema kartami debetowymi do wyboru, z których każda dopasowana jest do potrzeb innej grupy naszych klientów – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionem Produktów Detalicznych i Biznesowych w Banku BNP Paribas – Wiemy również, że wymagania klientów zmieniają się w czasie lub są różne nawet w przypadku jednego gospodarstwa domowego, dlatego nasza oferta pod tym względem jest bardzo elastyczna i każdy z klientów może dowolnie wybierać, łączyć i zmieniać dostępne pakiety usług poprzez wybór odpowiednich kart do swojego konta – dodaje Tomasz Dymowski.
Wszystkie nowe produkty Banku BNP Paribas w swoich nazwach zawierają słowo „otwarte”, ponieważ tak chce być postrzegany Bank – jako otwarty na potrzeby, plany i marzenia klientów.
KARTA OTWARTA NA DZISIAJ
Jest odpowiedzią na potrzeby klientów z segmentu masowego, zwracających uwagę na swój budżet. Przygotowana głównie z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach państw ze Wschodu. Umożliwia klientom tanie „bankowanie” na bardzo transparentnych warunkach takich, jak np. bezpłatny pakiet konta z kartą już w przypadku jednej transakcji bezgotówkowej kartą. Ponadto, Bank udostępnia klientom bezpłatny dostęp do sieci bankomatów własnych w oddziałach i sieci Planet Cash, tj. ponad 3 tysiące urządzeń.
KARTA OTWARTA NA E-ŚWIAT
Z myślą o osobach „żyjących” w Internecie Bank BNP Paribas przygotował dedykowany pakiet konta z kartą otwartą na eŚwiat. Zawiera ona bardzo atrakcyjne cyber ubezpieczenie, dzięki któremu klient może otrzymać bezpośrednio rekompensatę, jeśli zakupione przez Internet towary są wadliwe lub ich nie otrzymał. Dodatkowo, dzięki ubezpieczeniu klient może bezpłatnie odzyskać utracone dane z dysku lub kart pamięci. W ramach pakietu klient otrzymuje bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce, a to wszystko w cenie jednego espresso, tylko 6 zł miesięcznie.
KARTA OTWARTA NA ŚWIAT
To topowy i najbardziej atrakcyjny pakiet w nowej ofercie Banku BNP Paribas. „Karta otwarta na świat” przeznaczona jest dla osób, które często podróżują. Bank BNP Paribas oferując kartę otwartą na świat, daje swoim klientom możliwość płacenia w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów tj. po bardzo atrakcyjnych kursach wymiany walut. Wszystko przy pełnej wygodzie – jedno konto i jedna karta, bez konieczności przelewania środków, wymiany walut czy podpinania kart w innych serwisach. – Czy rozwiązania dostarczane obecnie przez popularne fintech’y to najlepsze rozwiązanie dla takich klientów? Teraz już niekoniecznie, bo nasze rozwiązanie jest zdecydowanie wygodniejsze i obejmuje znacznie szerszy zakres usług i korzyści dla klientów. W tej sytuacji korzystanie z innych rozwiązań staje się zbędnym wysiłkiem, skoro może to być tak proste. Co więcej karta ta zawiera bardzo atrakcyjne ubezpieczenie od rezygnacji z dowolnej formy podróży dla grupy do pięciu osób. Wystarczy zaświadczenie od lekarza dla jednej z tych osób, o chorobie lub zdarzeniu losowym, by otrzymać zwrot poniesionych kosztów do 40 tysięcy zł na osobę – dodaje Marcin Salamon, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Produktową w Banku BNP Paribas.
Warunkiem skorzystania z oferty jest udokumentowanie, że pieniądze na podróż zostały wydane z rachunku Banku BNP Paribas za pośrednictwem karty debetowej, kredytowej, przelewu lub płatności mobilnej. Jest to bardzo elastyczne rozwiązanie dotyczące nie tylko kosztów nabywanych wycieczek, ale przede wszystkim bardzo popularnych wyjazdów organizowanych samodzielnie tj. zakupionych biletów lotniczych, wynajętych hoteli czy apartamentów na platformach typu booking.com, czy Airbnb.
Dodatkowo, dla klientów korzystających z tego atrakcyjnego pakietu do końca roku, promocyjnie, Bank dodaje bezpłatny dostęp do miliona hot spotów dostępnych na całym świcie w ramach oferty Boingo Wifi – czyli miej Internet na całym świecie.
W najbliższym czasie Bank udostępni klientom kolejne usługi powiązane tematycznie, które za niewielką opłatą, dostarczą im wygodne i atrakcyjne rozwiązania.
Kampania produktowa zaplanowana jest na maj i potrwa do 23 czerwca br.