Credit Agricole ma najlepsze reklamy i daje klientom największe poczucie bezpieczeństwa – wynika z rankingu banków miesięcznika finansowego BANK. Biorąc pod uwagę wyniki we wszystkich kategoriach, Credit Agricole jest piątym najlepszym bankiem w Polsce. Ranking powstał na podstawie głosowania klientów.
Uczestnicy badania oceniali poszczególne obszary działalności instytucji finansowych oraz oferowane przez nie produkty. Credit Agricole wygrał w kategoriach: „Kampanie reklamowe” oraz „Poczucie bezpieczeństwa”. Pod względem kosztów usług bankowych zajął drugie miejsce, a za swoją działalność społeczną zdobył trzeci wynik.
W innych kategoriach także byliśmy blisko czołówki: „Produkty oszczędnościowe (5 miejsce), „Lojalność klientów” (5), „Jakość oddziałów” (5), „Jakość obsługi w oddziale” (6), „Rekomendacje klientów” (6), „Konto osobiste” (6), „Bankowość Internetowa” (6), „Płatności bezgotówkowe” (8), „Produkty kredytowe” (8), „Aplikacja mobilna” (8), „Jakość obsługi zdalnej” (9), „Siła marki” (9).
W klasyfikacji generalnej Credit Agricole zajął 5 miejsce. Zwycięzcą rankingu został bank Millennium.
W roli jurorów wystąpiło 1459 respondentów miesięcznika BANK, reprezentujących pełny przekrój polskiego społeczeństwa. Przeważającą część, bo aż 73%, stanowili mieszkańcy miast, przy czym niemal co trzeci z nich zamieszkiwał w metropolii liczącej ponad 200 tys. ludności. Dominowały osoby z wykształceniem średnim (71,2%) – w sporej części studiujące – oraz wyższym (28%). Zdecydowana większość (63,8%) korzystała z usług jednego banku, niemal co czwarty z dwóch, 8,5% było klientami trzech, zaś 4% większej liczby instytucji finansowych.