Diners Club Polska i Diners Club CS planują połączyć siły, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał finansowy, doświadczenie i zasoby. Na horyzoncie są nowe produkty oraz usługi dodane do kart.
W ramach grupy wspólnie uznaliśmy, że na szybko przekształcającym się rynku płatniczym potrzebujemy zmian, dzięki którym przygotowywane rozwiązania i innowacje będą mogły funkcjonować na kliku rynkach jednocześnie, mimo pewnych odmienności potrzeb. Takie podejście pozwoli na oferowanie i wdrażanie dla klientów oraz partnerów jeszcze lepszych propozycji i warunków współpracy – mówi Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.
Chcemy także efektywnie korzystać z możliwości płynnego transferu know-how pomiędzy rynkami oraz prowadzić efektywniej działania, które będą sprawdzać się od razu w kilku krajach, zapewniając efekt skali – dodaje.
Niezmiennie pracujemy nad nowymi usługami i rozwijamy istniejące. Zawsze silną stroną kart Diners Club było ubezpieczenie i komfort w podróży i chcemy żeby tak pozostało. Dlatego w nowej rzeczywistości rozbudowaliśmy naszą ofertę o atrakcyjną propozycję ubezpieczenia NNW przy wyjazdach krajowych. Wierzymy, że ten atut przyniesie jeszcze większe zadowolenie obecnym klientom – posiadaczom kart i zachęci nowych – mówi Paweł Pomianowski.