W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, DNB Bank Polska przyspiesza digitalizację swoich usług dla klientów korporacyjnych. Mając na uwadze ich bezpieczeństwo i wygodę, bank wprowadził możliwość zawarcia umowy całkowicie zdalnie – z zastosowaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Nie chcemy, by trwająca pandemia ograniczyła korzystanie z naszej oferty produktowej. Umożliwienie skorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego w momencie zawierania umowy to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nawet w tym trudnym czasie oczekują usług na najwyższym poziomie. Podpis kwalifikowany to rozwiązanie bezpieczne, jego moc prawna jest równoważna podpisowi własnoręcznemu – Joanna Bieńczyk, Dyrektor Departamentu Wsparcia Kredytowego Klientów Korporacyjnych z DNB Bank Polska
Zależy nam, żeby wdrażane przez nas rozwiązania były przystępne i ułatwiały klientom codzienne formalności. Możliwość podpisania umowy drogą elektroniczną czy złożenia zlecenia poprzez DNB On to także oszczędność czasu. Drogą elektroniczną dokumenty trafiają do klienta po kilku minutach. Nie musimy, jak dotychczas, korzystać z poczty czy firm kurierskich. To również ukłon w stronę środowiska – unikamy drukowania dokumentów w kilku egzemplarzach – Joanna Bieńczyk.