Doskonałe wyniki oglądalności kampanii telewizyjnej „BANK DOBRYCH ŻYCZEŃ”!

  • 17 grudnia 2017 roku świąteczne życzenia klientów zapełniły całą przestrzeń reklamową TVP1 w godz. 8-20.

  • Finalnie wyemitowano 120 minut życzeń nagranych w Gdańsku, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Zakopanem.

  • Ogólny zasięg telewizyjny kampanii wyniósł 25,4 proc., co oznacza dotarcie do ponad 9 mln odbiorców.

W tym roku PKO Bank Polski zaoferował klientom niespotykaną dotąd możliwość składania świątecznych życzeń w telewizji w ramach zintegrowanej kampanii marketingowej pożyczki gotówkowej. To pierwsza akcja PKO Banku Polskiego, w której tradycyjną reklamę telewizyjną zastąpił content marketingiem.

Największą popularnością cieszyły się życzenia emitowane w blokach w trakcie transmisji skoków narciarskich. W godz. 14.50-15.50 średnie oglądalności bloków oscylowały wokół 3,4 mln osób. Ogólny zasięg telewizyjny kampanii wyniósł 25,43 proc., co przekłada się na dotarcie do ponad 9 mln odbiorców. Średnia oglądalność pasm z życzeniami świątecznymi była wyższa o 20 proc niż bloków reklamowych w TVP1 emitowanych tydzień temu i o 13 proc. niż dwa tygodnie temu.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza innowacyjna akcja „Bank dobrych życzeń” zrealizowana w TVP1 osiągnęła tak doskonałe wyniki. Nasz przekaz dotarł do ponad 9 mln odbiorców. Warte odnotowania jest również to, że w ujęciu dziennym, średnia wartość wskaźnika oglądalności była wyższa, w porównaniu do poprzednich niedziel grudnia – mówi Michał Kuczmierowski, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji w PKO Banku Polskim. Wyniki oglądalności bloków specjalnych są dla nas potwierdzeniem, że nasze nowatorskie zapełnienie przestrzeni reklamowej było bardzo dobrym ruchem marketingowym, który efektywnie wpisał się w całą kampanię „Mini ratka na spełnienie życzeń” – dodaje Michał Kuczmierowski.

Bank zachęcał do samodzielnego nagrywania życzeń i przesyłania ich za pośrednictwem witryny Bankdobrychzyczen.pl. Ponadto w najbardziej uczęszczanych punktach kilku miast Polski była obecna ekipa filmowa, która w ramach sondy ulicznej pomagała zainteresowanym stworzyć takie nagranie. Materiał, który został zebrany przez bank, pozwoliło na zapełnienie całodziennego limitu czasu reklamowego w stacji TV. Wybrane życzenia zostały wyemitowane 17 grudnia w specjalnych blokach reklamowych TVP1. Tego dnia cały czas reklamowy od godziny 8:00 do 20:00 wypełniły specjalne klipy z życzeniami osób, które wzięły udział w tej nowatorskiej akcji. Finalnie wyemitowano 120 minut życzeń.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Wszyscy, którzy nie mogli się obejrzeć w niedziele na antenie TVP1 zachęcamy do oglądania na profilu banku na Facebooku już od 22 grudnia!

Exit mobile version