Ekotorby ING

ING Bank Śląski przerabia swoje billboardy na torby zakupowe.

Jesteśmy bankiem odpowiedzialnym społecznie, dlatego nie utylizujemy reklam outdoorowych, ale przerabiamy je na atrakcyjne torby zakupowe. Tym samym nasze siatki wielkoformatowe dostają nowe życie – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

Idea przerabiania siatek wielkoformatowych na torby zakupowe powstała przy akcji „Moje miasto”, w 2017 roku, w której zaproszeni przez bank artyści prezentowali to, co w ich mieście jest dla nich bliskie i wyjątkowe. Powstało sześć subiektywnych, unikatowych, prac przedstawiających: Katowice, Warszawę, Białystok, Gdańsk, Gdynię i Sopot. Prace zostały zaprezentowane mieszkańcom na siatkach wielkoformatowych zlokalizowanych w centrach miast.

Po zakończeniu akcji bank przerobił te siatki na torby zakupowe i rozdał klientom w oddziałach.

Pomysł przerobienia siatek na torby spotkał się z pozytywnym odbiorem, dlatego postanowiliśmy kontynuować te działania. Obecnie na torby przerabiamy nie tylko siatki, ale również inne wielkoformatowe reklamy  – dodała Barbara Pasterczyk.

Ochrona środowiska naturalnego oraz zrównoważony rozwój stanowią ważny element długoterminowej strategii ING Banku Śląskiego.

ING Bank Śląski jako Sponsor Główny wspiera Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach oraz imprezę towarzyszącą European Startup Days, których tegoroczna edycja koncentruje się między innymi na tematach eko. Dla wszystkich, którzy 15 i 16 maja nie mogą być w Katowicach transmisja z ESD na www.ingbank.pl

Exit mobile version