Miliony użytkowników codziennie płacą BLIKIEM, realizując transakcje szybko, wygodnie i bezpiecznie. Od uruchomienia systemu w 2015 roku, rynek bezgotówkowy i zwyczaje płatnicze Polaków uległy znacznej zmianie, co wywołało podział na czasy przed i w Erze BLIKA. Dlatego w najnowszej kampanii, marka pokazuje różnice między tymi okresami. W humorystycznych spotach reklamowych ukazana została transformacja w realizowaniu płatności – od skomplikowanych, często niewygodnych metod do prostego i intuicyjnego rozwiązania, jakim jest BLIK. To kolejna kampania marki, która została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na polski język migowy.
Żyjemy w Erze BLIKA
Kim jest Generacja BLIKA?
BLIK to metoda płatności, która przyciąga ludzi z najróżniejszych grup, którzy w podobny sposób patrzą na świat. Chcą robić rzeczy po swojemu i szukają rozwiązań, aby żyć bardziej. Tak powstała Generacja BLIKA, do której należą wszystkie osoby bez względu na metrykę, zainteresowania, miejsce zamieszkania czy poziom sprawności. Korzyści, które oferuje BLIK łączą ich i pozwalają żyć w erze nowoczesnych płatności, Erze BLIKA. Właśnie to chcieliśmy pokazać w najnowszej kampanii. Skupiliśmy się na zaletach metody, podkreślając wszechstronność jej zastosowań, i to jak zmieniła sposób realizowania transakcji
– mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.
Kiedyś płatności były nie lada wyzwaniem, trzeba było nosić gotówkę, pamiętać o karcie, zapisywać numer konta bankowego. Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę z marką BLIK w 2015 roku, już wtedy, byliśmy pewni, że przyszedł czas na zmiany. Jak się okazało, w bardzo krótkim czasie, BLIK stał się najsilniejszą marką na polskim rynku płatności. Bez niego ciężko obecnie wyobrazić sobie, choćby zakupy w internecie czy szybkie rozliczanie. Wraz z BLIKIEM nastała nowa era. Era płatności dla ludzi sprytnych i otwartych na nowości ułatwiające codzienne życie. Do niej właśnie odwołujemy się w najnowszej kampanii, która jest pierwsza odsłoną nowego formatu kreatywnego. W kreacjach w charakterystyczny dla marki, lekki i humorystyczny sposób, przypominamy, jak kiedyś kłopotliwe były płatności, podkreślając pozytywną zmianę jakiej dokonał BLIK
– mówi Michał Tyburcy, business director w Change Serviceplan.