ERGO Hestia uhonorowana Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia już czwarty rok z rzędu wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi. Głosy konsumentów potwierdzają Najwyższy Standard Ochrony jaki oferujemy naszym klientom.

W połowie marca w siedzibie Business Centre Club w Warszawie odbyła się Gala Gwiazdy Jakości Obsługi 2017. Okolicznościową statuetkę w imieniu ERGO Hestii odebrała Patrycja Olszewska, dyrektor Przedstawicielstwa Detalicznego ERGO Hestii w Warszawie. ERGO Hestia została wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi już po raz 7 w dziesięcioletniej historii konkursu (w latach: 2017, 2016, 2015, 2014, 2011, 2010, 2009).

Nagroda ta odzwierciedla głosy konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz przy użyciu aplikacji mobilnej Premia360 oddawali swoje głosy na firmy, które ich zdaniem oferują najwyższy standard obsługi. Dzięki opiniom konsumentów wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS, co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom. To tym bardziej istotne, że klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.

Wyróżnienie ERGO Hestii Gwiazdą Jakości Obsługi jest dla nas cenne, bo dowodzi uznania jakim obdarzyli nas sami klienci – powiedziała Patrycja Olszewska po odbiorze nagrody. Cieszymy się tym bardziej, że taki wynik udało nam się osiągnąć już 4 rok z rzędu. Dla towarzystwa ubezpieczeń to szczególnie ważne, ponieważ firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów między innymi jako organizacje godne zaufania. W biznesie ubezpieczeniowym zaufanie to bezcenna waluta. Zdaję sobie sprawę, że wpływ na taką ocenę mają między innymi nasze inicjatywy, jak chociażby Rzecznik Klienta – jedyna na polskim rynku instytucja powołana w firmie ubezpieczeniowej do reprezentowania interesów klientów – dodała Patrycja Olszewska.

ŹRÓDŁOErgo Hestia