eurobank zajął 2. miejsce w plebiscycie Złoty Bankier 2017 r. w najważniejszej kategorii – Złoty Bank – Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem. W największym w kraju projekcie badawczym dotyczącym sektora bankowego, realizowanym przez Puls Biznesu i Bankier.pl już po raz ósmy nagrodzono m.in. najlepsze produkty finansowe oferowane przez banki w Polsce.
eurobank konsekwentnie pracuje nad udoskonalaniem jakości obsługi w placówkach oraz poprzez kanały zdalne. 2. miejsce w tegorocznym rankingu jest najwyższym w historii eurobanku. Bank przez ostatnie cztery lata zajmował coraz wyższe miejsca w kolejnych edycja konkursu Złotego Bankiera.
– Kolejne wyróżnienie naszej jakości jest potwierdzeniem wieloletniej, intensywnej pracy nad zapewnieniem najwyższej jakości obsługi klientów. Cieszy nas, że w kolejnych rankingach zajmujemy tak wysokie miejsca, w każdym z kanałów kontaktu. Kładziemy równoległy nacisk na to, żeby klienci mieli najlepsze doświadczenie bez względu na to, czy odwiedzają naszą placówkę, korzystają z bankowości mobilnej, internetowej lub z call center – mówi Wojciech Humiński wiceprezes zarządu eurobanku.
W 2016 r. eurobank zajął czwarte miejsce w głównej kategorii Złoty Bank – najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z Klientem. Autorzy rankingu podkreślili konsekwentny awans eurobanku – Miejsce na pozycji wicelidera rankingu może mniej uważnego obserwatora zaskakiwać, ale analiza badań z poprzednich lat pokazuje, że jest to miejsce zasłużone, wypracowane konsekwentną i wytrwałą pracą – podsumowywali dziennikarze Pulsu Biznesu. Uznanie ekspertów zdobyła karta kredytowa Visa Gold Select, która została wyróżniona w swojej kategorii.
W ramach tej kategorii TNS Polska i Obserwatorium.biz zweryfikowali jakość obsługi w 21 kluczowych bankach. Audytorzy odwiedzili 1050 placówek bankowych. Ocenili podejście do Klienta, umiejętność rozpoznawania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. Badanie zostało przeprowadzone w I kw. 2017 r.