eurobank w ramach akcji #wartoczekac pokazuje 8 prawdziwych historii. Ich wspólnym elementem są zmiany w życiu bohaterów – Warto poczekać na wewnętrzny impuls, który mobilizuje do wstania z krzesła i ruszenia przed siebie – mówi jedna z bohaterek.
3 listopada br. ruszyła akcja #wartoczekac. W filmach promujących akcję Polacy opowiadają, jak udało im się zrealizować upragniony cel. Bohaterowie w pewnym momencie życia zdecydowali się na zmiany. Niektóre z nich były rewolucyjne, jak np. rezygnacja z pracy, by pisać książki. Otwartość, konsekwencja i cierpliwość przyniosły sukcesy i satysfakcję z życia – Warto czekać na spełnienie swoich marzeń, ale również cały czas mieć te marzenia – mówi jedna z osób.
eurobank poprzez media społecznościowe chce podzielić się tymi historiami pokazując, że bez względu na wiek i doświadczenie, można wsłuchać się w swoje potrzeby i zacząć działać. Filmy w dwóch wersjach – krótszej 15 sekundowej oraz pełnej, 60 sekundowej historii – będą promowane głównie na oficjalnych profilach eurobanku na Facebooku oraz YouTube. Wszystkie filmy, razem z trwającym 1,5 min wideo zbiorczym, można zobaczyć na oficjalnym kanale eurobanku w serwisie YouTube oraz na stronie http://www.wartoczekac.pl/
Bohaterowie zwierzają się ze swoich trudności i wątpliwości. Symbolem zmiany są zdjęcia, które pokazują zrealizowany cel. Niezbędna do jego osiągnięcia była zmiana w życiu, której towarzyszyła wytrwałość i systematyczność w realizacji postanowień.
Systematyczność i wytrwałość to jedne z podstawowych cechy osób, które oszczędzają pieniądze. Badania* TNS Polska z 2016 r. przeprowadzone na zlecenie ZBP pokazały, że 65% Polaków posiada możliwości odkładania niewielkich kwot, a 35% może pozwolić sobie na odkładanie do 250 zł. Jednak badania te pokazują też, że Polacy nie zastanawiają się nad celem odkładania pieniędzy, a 57% z nich nie określa horyzontu czasowego oszczędzania. Na przykładach bohaterów #wartoczekac udowadniamy, że warto określić swój cel i dążyć do jego realizacji.
Konkurs #wartoczekac
eurobank zachęca do aktywności: częścią akcji jest konkurs w którym do wygrania są aparaty fotograficzne Instax Mini 8×40 i kamery GoPro 4×4. Wystarczy zamieścić zdjęcie pokazujące, że #wartoczekac na Facebooku, Instagramie lub Twitterze z hashtagiem #wartoczekac. Zdjęcia można dodawać również przez formularz zgłoszeniowy na stronie wartoczekac.pl, gdzie dostępna będzie galeria wszystkich prac konkursowych. Konkurs „#WartoCzekac – Euro Bank” będzie trwał od 3 do 30 listopada br. i co tydzień zostanie nagrodzonych 11 osób – autorów najlepszych zdjęć, które pokazują, że #wartoczekac. Łączna liczba nagród wynosi 44.
Kolejny etap promocji idei oszczędzania
eurobank aktywnie promuję ideę oszczędzania, wykorzystując różne drogi dotarcia do odbiorców. We wrześniu wystartowała akcja #mistrzoszczędzania, w której popularni blogerzy rywalizowali między sobą pokazując sposoby na oszczędzanie. Zostali oni podzieleni na drużynę kobiet (Sprytne Babki, Nishka, Dorota In i Mamiko) oraz drużynę mężczyzn (5 Sposobów na…, Spider’s Web, Blog Ojciec i Kulturą w płot). Na dedykowanej stronie www.mistrz-oszczędzania.pl każdy mógł podzielić się swoim sposobem na oszczędzanie i wygrać atrakcyjne nagrody.