eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Jeszcze tańsza Wypożyczka”

30 stycznia 2017 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku, w którym Piotr Adamczyk przedstawia nową odsłonę pożyczki gotówkowej „Wypożyczka” – w ramach promocji roczna opłata za wypożyczenie 10 000 zł na 60 rat jest niższa aż o połowę od standardowej oferty „Wypożyczki”.

Kolejną odsłoną kampanii marketingowej „Jeszcze tańsza Wypożyczka” eurobanku – promującej pożyczkę gotówkową z obniżoną o połowę opłatą za wypożyczenie dla kwoty 10 000 zł rozłożonej na 60 rat – jest spot telewizyjny z udziałem Piotra Adamczyka, który od 30 stycznia br. emitowany jest w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Kampania marketingowa „Jeszcze tańsza Wypożyczka”, obejmująca swoim zasięgiem również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki), potrwa do 16 kwietnia 2017 roku. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.

ŹRÓDŁOeurobank