Getin Bank z nową kampanią konta osobistego

Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania Getin Banku, promująca wygodne konto Getin UP. Jest to rachunek osobisty połączony z licznymi premiami, dzięki którym Klienci oszczędzają niemal na każdym kroku. Właściciele konta mogą m.in. liczyć na zwrot części kwoty domowych rachunków, zyskując nawet do 360 zł rocznie. Kampania potrwa do końca maja i będzie obejmować telewizję, internet a także nośniki outdoorowe. Kreację przygotowała agencja Good, za zakup mediów odpowiada Starcom Media Vest.
Najnowsza, ogólnopolska kampania flagowego konta osobistego Getin Banku – Getin UP, zachęca do skorzystania z oferty, dzięki której regulowanie płatności za prąd, gaz czy telefon komórkowy stanie się dużo przyjemniejsze. Właściciele ROR, którzy aktywują usługę polecenia zapłaty za domowe rachunki, mogą zaoszczędzić nie tylko swój czas, ale także pieniądze, otrzymując zwrot części kosztów nawet do 360 zł rocznie. Promocja jest jednym z wielu elementów Pakietu Korzyści „Mój Bank” – kompleksowej oferty przygotowanej dla stałych, aktywnych Klientów Banku. Kampania obejmie spoty telewizyjne, internet oraz nośniki outdoor i potrwa do 31 maja 2015 roku.

Klienci Getin Banku mają dostęp do wielu programów premiowych i akcji specjalnych, dzięki którym zyskują przy codziennych czynnościach finansowych – robiąc zakupy, płacąc rachunki, korzystając z bankomatu, oszczędzając, czy nawet pożyczając pieniądze. W ramach oferty przedstawionej w nowej kampanii, Bank zwraca swoim Klientom 2 proc. domowych rachunków opłaconych poleceniem zapłaty. Z propozycji skorzystać mogą wszyscy użytkownicy Getin UP, którzy posiadają w Banku również rachunek oszczędnościowy oraz spełniają kilka podstawowych warunków: co miesiąc otrzymują na konto bankowe wynagrodzenie w wysokości min. 1 000 zł, regularnie korzystają z karty debetowej, dokonując transakcji na kwotę min. 300 zł miesięcznie oraz wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych.

Kampania konta Getin UP jest kontynuacją rozpoczętego na początku roku cyklu wielokanałowych działań reklamowych z udziałem nowych postaci – doradców Klienta Getin Banku. Bohaterowie – rozsądna, skrupulatna Teresa oraz ceniący wygodę Wojtek w kolejnych odsłonach kampanii zwracają uwagę na najważniejsze dla nich elementy oferty Banku: proste i atrakcyjne rozwiązania, które ułatwiają codzienne zarządzanie finansami oraz korzystne warunki pozwalające na zyskowne pomnażanie kapitału.
źródło:Getin Bank