Grand Prix dla ING w konkursie Power Of Content Marketing Awards

W konkursie Power of Content Marketing Awards 2018, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing PolskaING Bank Śląski otrzymał GRAND PRIX. Bank został wyróżniony m.in. za całokształt działań content marketingowych, w tym za stworzenie narzędzi wyrazu nowych treści nowymi metodami, a także za zaangażowanie pracowników w tworzenie nowej rzeczywistości biznesowej.

W tegorocznej edycji konkursu, do którego zgłoszono ponad 100 projektów, oprócz Grand Prix, ING Bank Śląski został wyróżniony w następujących kategoriach: Publikacja jednorazowa; Korporacyjna komunikacja video; Portal dla pracowników; Strategia Content marketing dla pracowników; Magazyn dla pracowników, nakład pow. 1000 egz. Nagrodzone inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego to:

1. Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie) – ZŁOTO
Projekt: Po prostu ING – culture book
za korporacyjny moodboard, ciekawą, niebanalną formę, zgromadzenie materiałów z wielu źródeł i stworzenie projektu, który pokazuje zaangażowanie pracowników we współtworzenie kultury firmowej.

2. Korporacyjna komunikacja video – SREBRO
Projekt: ING Video
za realizację komunikacji wideo z innej perspektywy, codzienność przekazu oraz naturalność rozmowy z odbiorcą, z naciskiem na rozwiązania real-time i ograniczenie do minimum mentorskiego tonu.

3. Portal dla pracowników – BRĄZ
Projekt: One intranet i społeczności
za kompleksowe podejście do opracowania intranetu, wsłuchanie się w potrzeby użytkowników i stworzenie narzędzia dopasowanego do kultury organizacyjnej.

4. Strategia content marketing dla pracowników – FINALISTA
Projekt: Biegnij Warszawo – ING Bank

5. Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz. – FINALISTA
Projekt: Magazyn dla pracowników ING Banku Śląskiego BAŚKA

Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od dziesięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Inicjatywy i projekty dla pracowników ING Banku Śląskiego są od wielu lat nagradzane w tym prestiżowym konkursie.

Więcej informacji na stronie http://contentmarketingpolska.pl/pocma/laureaci-pocma-2018/