IKO zwycięzcą konkursu Mobility Trends

Aplikacja mobilna IKO PKO Banku Polskiego została nagrodzona statuetką „Złoty Bell” w konkursie Mobility Trends. O zwycięstwie IKO zdecydowali użytkownicy w internetowym plebiscycie.

IKO, aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego jest najpopularniejszą i najbardziej transakcyjną aplikacją na polskim rynku. Klienci banku co pół sekundy płacą mobilnie w Internecie, a do IKO logują się już o 60 proc. częściej niż do serwisu bankowości internetowej iPKO. Na koniec 2019 roku IKO miało 4,2 mln aktywnych aplikacji, a w 2020 roku ich liczba może sięgnąć 5 mln.
Funkcjonalność, intuicyjność i popularność IKO są doceniane przez użytkowników bankowości mobilnej. Aplikację PKO Banku Polskiego dwukrotnie uznano za najlepszą na świecie w międzynarodowym zestawieniu brytyjskiego magazynu Retail Banker International. IKO wyprzedziło produkty największych światowych banków takich, jak JP Morgan Chase, Barclays czy Bank of America.
Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego jest nieustannie rozwijana. W ubiegłym roku zyskała nowe funkcje m.in. możliwość zakupu biletu komunikacji miejskiej, dokonanie opłaty parkingowej, czy zakupy bez kodu BLIK. W pierwszej połowie 2020 roku, bank uruchomi głosowe zarządzanie aplikacją „Talk to IKO”. Użytkownicy będą mogli głosowo korzystać z takich usług, jak sprawdzenie salda rachunku i historii operacji oraz zlecenie przelewu zdefiniowanego, bez konieczności jego dodatkowej autoryzacji.
Celem konkursu Mobility Trends organizowanego przez MIT Media Consulting jest wyróżnienie najlepszych produktów i usług z branży telekomunikacji. Co ważne, o zwycięstwie decydują użytkownicy w głosowaniu.
ŹRÓDŁOPKO Bank Polski,