ING Bank Śląski zdobył tytuł „Bank doceniony przez klientów”, przyznawany na podstawie wyników badania ARC Rynek i Opinia: „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii: „Ocena punktów styku”.
Tytuł „Bank doceniony przez klientów” przyznawany jest na podstawie ocen klientów, w trzech kategoriach:
- Satysfakcja – ranking główny;
- Ocena punktów styku;
- Ocena opłat i prowizji.
W tegorocznej edycji ING Bank Śląski otrzymał najwyższe noty w kategorii „Ocena punktów styku”. Klienci oceniali możliwość kontaktu z bankiem poprzez oddział, infolinię, bankowość internetową oraz mobilną, a także stronę internetową.
Badanie, obejmujące 14 największych banków detalicznych działających na polskim rynku, zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia za pomocą mixu metod ilościowych:
- Metoda CAWI (epanel.pl);
- Metoda TAPI – wywiady face-to-face realizowane przy użyciu tabletów, w grupach demograficznych o niższej penetracji Internetu.
Każdy z banków oceniało ok. 250 jego klientów.
Więcej informacji na stronie http://www.arc.com.pl