ING ma najlepsze social media

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Wyboru dokonali internauci oraz jury składające się z ekspertów branżowych. Bank został wyróżniony w tej kategorii po raz trzeci.

ING Bank Śląski doceniono za zaangażowanie, pomysły, komunikację z klientami, a także reagowanie na problemy i odpowiedzi na pytania w mediach społecznościowych.

Jak podaje redakcja, ING zdominowało najbardziej multimedialne kanały mediów społecznościowych: YouTube i Instagram. Poprzez publikację ciekawych treści udało im się dotrzeć do wielu użytkowników, co bezpośrednio skutkowało dalszym wzrostem liczby subskrybentów i obserwujących. Warto tu zwrócić uwagę na intensywne działania ING, które pod koniec marca doprowadziły do osiągnięcia łącznej liczby ponad 140 tys. subskrybentów na YouTube i ponad 7,5 tys. obserwujących na Instagramie.

– ING jest najchętniej obserwowanym bankiem na Twitterze, Instagramie i YouTubie. Nasze filmy na YouTubie mają ponad 141 mln obejrzeń – najwięcej ze wszystkich banków w Polsce. Social media wykorzystujemy nie tylko do wsparcia naszego biznesu, ale również angażujemy się w akcje społeczne. W kampanii „Dobry głos dla firm” zachęcamy Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, produktach  czy usługach, z których korzystają. Z Kasią Nosowską zamieniamy je w piosenki, które stają się klipami reklamowymi tych firm. W ten sposób pomagamy firmom mieć więcej klientów, a przy okazji walczymy z hejtem w internecie –  bo dobre słowo nic nie kosztuje – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

  • Facebook – blisko 250 tys. obserwujących
  • YouTube – ponad 150 tys. subskrybujących
  • Twitter – prawie 20 tys. obserwujących
  • LinkedIn – ponad 12 300 obserwujących
  • Instagram – 7 500 obserwujących

Ranking Złoty Bankier to największe w kraju badanie poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i komunikacji w social media, społecznego zaangażowania banków oraz najbardziej innowacyjnych rozwiązań na rynku finansowym. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi – Kantar TNS i Obserwatorium.biz.

ŹRÓDŁOING Bank Śląski