„Prosto o pieniądzach”, czyli edukacyjny cykl video ING Banku Śląskiego na YouTube, otrzymał srebrną statuetkę w kategorii Search Advertising w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2019.
W filmach publikowanych na profilu banku na portalu YouTube, Marcin Iwuć w prosty i ciekawy sposób odpowiada na najczęstsze pytania Polaków dotyczące finansów. W opublikowanych do tej pory 14 filmach internauci mogą znaleźć odpowiedzi m.in. na pytania jak założyć firmę, obliczyć emeryturę, czy zacząć inwestować.
– W naszym banku na różne sposoby dzielimy się wiedzą o finansach i wspieramy klientów w podejmowaniu lepszych decyzji finansowych. Popularność naszych edukacyjnych filmów świadczy o tym, że wciąż jest to temat ważny dla naszych klientów i cały czas istnieje zapotrzebowanie na treści, które pomagają im poruszać się w świecie codziennych finansów – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową.
Dwie nominacje w konkursie MIXX Awards 2019 otrzymała również kampania banku – #weekendING. Historia Stefana, która była osią całej kampanii, otrzymała nominację w kategoriach Brand Advertising i Video Advertising.
MIXX Awards Europe to konkurs organizowany przez IAB, Związek Pracodawców Branży Internetowej. Wyróżnia najlepsze kampanie digitalowe w Europie, które mają wpływ na całą branżę i mogą być inspiracją dla innych. W tym roku kapituła przyznała nagrody w 13 kategoriach, o które walczyło 77 kampanii reklamowych z całej Europy.