ING najlepszym reklamodawcą w IAB MIXX Awards 2020

ING Bank Śląski zdobył komplet nagród w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards – Reklamodawca Roku, Best in Show, a także dwa złota, dwa srebra i brąz. Kapituła konkursu wyróżniła najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

ING Bank Śląski został doceniony za konsekwentne budowanie wizerunku marki, odwagę w wykorzystaniu narzędzi on-linowych i zrozumienie trendów społecznych. Za całokształt dokonań w branży reklamowej bank otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.

Zależy nam, aby nasza komunikacja była nie tylko kreatywna i wyróżniająca, ale także interesująca i przede wszystkim użyteczna społecznie. Szczególną uwagę poświęcamy tematom, które są powszechnie dyskutowane i ważne dla odbiorców. Wierzymy, że komentując i obrazując zjawiska społeczne zachęcamy Polaków do odpowiedzialnego działania, a także inspirujemy ich do tego, aby robić swoje i iść do przodu. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez branżę, szczególnie w tak wymagającym obszarze jakim jest digital – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego, przyznając im aż sześć nagród.

  • Nagrody: Best in Show oraz złoto w kategorii Content Marketing srebro w kategorii Brand Awarness and Positioning za kampanię „Hulaj z Głową. Bezpiecznie”, w której ING zachęcał do mądrego i bezpiecznego korzystania z coraz popularniejszych elektrycznych hulajnóg.
  • Złoto w kategorii Online marketing with Influencer za kampanię „#zdalnidopomocy”. W tej akcji bank wspólnie ze znanymi i lubianymi influencerami podpowiadał jak nauczyć tych mniej zdalnych ogarniać świat online i załatwiać sprawy w internecie.
  • Srebro w kategorii Best use of social media otrzymała kampania „JO – człowiek, który na wszystkim oszczędzał” – w tej kampanii poprzez zabawną i przewrotną historię ING pokazuje, na czym nie warto oszczędzać.
  • Brąz w kategorii Cross media integration za proekologiczną akcję „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci”, w której dzieci i ich działania były inspiracją dla dorosłych w walce o poprawę sytuacji klimatycznej.

Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 116 kampanii, które rywalizowały w 15 kategoriach konkursowych.

ŹRÓDŁOING Bank Śląski