ING pierwszym bankiem ze 100 tys. subskrybentów na YouTube

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce zbudował społeczność ponad 100 tys. subskrybentów na swoim kanale w serwisie YouTube. Bank plasuje się również w TOP10 firm różnych branż w Polsce, które mogą się pochwalić największą społecznością na tym kanale.

– Konsumpcja treści video w Internecie rośnie dynamicznie. Internet pozwala nam znacznie lepiej dopasować treści do odbiorców niż w przypadku telewizji. Docieramy z właściwym contentem, do właściwego odbiorcy, dokładnie wtedy kiedy tego potrzebuje. Przykładamy bardzo dużą wagę do tworzenia materiałów video w Internecie m.in. sprawdzamy czego najczęściej Polacy szukają w sieci i przygotowujemy content, który na te pytania odpowiada – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski wyróżnia się również pod względem liczby wyświetleń filmów. Materiały video opublikowane na kanale banku obejrzano ponad 100 mln razy. Jak wynika z czerwcowego raportu YouTube Trends Polska, przygotowanego przez Sotrender, są one także najchętniej komentowane i lubiane przez internautów ze wszystkich filmów w branży finansowej.

Na kanale ING Banku Śląskiego na portalu YouTube opublikowano ponad 440 filmów. W serwisie bank publikuje m.in. wideo-porady pokazujące jak korzystać z usług bankowych np. jak płacić BLIK-iem  czy korzystać z aplikacji Moje ING. Można tam również znaleźć wskazówki jak zadbać o swoje finanse, jak oszczędzać czy inwestować. Wszystko po to, by ułatwić klientom codzienne bankowanie.

Najnowszą realizacją banku jest cykl „Prosto o pieniądzach” – najczęstsze pytania, najprostsze odpowiedzi, w którym bank razem z Marcinem Iwuciem odpowiada na pytania, których Polacy najczęściej szukają w Google i YouTube.

Exit mobile version