ING Bank Śląski udostępnił klientom nową odsłonę Płatności powtarzalnych BLIK. To kolejne udogodnienie dla klientów, które pozwala łatwo i wygodnie zarządzać cyklicznymi opłatami w aplikacji jak np. za subskrypcje czy abonamenty. To również bezpieczeństwo, ponieważ do aktywacji płatności powtarzalnej trzeba podać kod BLIK.
ING Bank Śląski był jednym z pierwszych banków, który udostępnił tę funkcjonalność w 2019 roku. Nowa odsłona usługi opiera się na intuicyjnej, prostej aktywacji Płatności powtarzalnej BLIK oraz możliwości automatycznego pobierania płatności o zmiennej kwocie i częstotliwości.
Jak aktywować Płatność powtarzalną BLIK?
Jeśli sprzedawca udostępnia taką usługę, należy wybrać opcję Płatności powtarzalnych BLIK i podać kod BLIK. W następnym kroku należy ją zaakceptować w aplikacji mobilnej Moje ING. Na ekranie aplikacji klient zobaczy szczegóły płatności i sposób, w jaki będą działały następne płatności – automatycznie lub po potwierdzeniu w Moim ING.
Użytkownicy Moje ING mogą opłacać:
- Płatności o stałej kwocie i stałej częstotliwości – pobierane automatycznie;
- Płatności o zmiennej kwocie i częstotliwości – pobierane automatycznie lub użytkownik potwierdza każdą płatność (to zależy od usługodawcy).