ING wśród najbardziej przyjaznych banków dla firm

ING Bank Śląski zajął III miejsce w rankingu Forbes „Bank Przyjazny Firmie”, oceniającym jakość obsługi klientów firmowych. To kolejny rok z rzędu, gdy bank zajmuje miejsce na podium.

Tegoroczna edycja rankingu „Bank Przyjazny Firmie” powstała na podstawie badania jakości obsługi klientów. Na zlecenie magazynu Forbes firma badawcza Kantar Polska oceniła 20 banków mających oferty dla klientów prowadzących mikro- i małe firmy. Tajemniczy klienci prowadzili audyty w oddziałach, korzystali z bankowych infolinii, pisali e-maile i nawiązywali kontakty za pomocą czatów.

ING Bank Śląski został najwyżej oceniony spośród wszystkich banków za wystrój i aranżację oddziałów, a także zapewnienie dyskrecji podczas wizyty w banku. Bank ING znalazł się także wśród najwyżej ocenianych banków w kategoriach jakość obsługi oraz pozyskanie i utrzymanie klienta. Ponadto redakcja „Forbes” wysoko oceniła także bankowość mobilną oraz różnorodność oferty dla firm w ING.

ŹRÓDŁOING Bank Śląski