ING wyróżniony za konsekwentną kreację wizerunku

ING Bank Śląski otrzymał nagrodę za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej „Lamparty 2017”. Bank otrzymał najwyższą nagrodę po raz trzeci z rzędu.

W tegorocznej edycji rankingu ING Bank Śląski został doceniony za „najlepszą wyróżniającą się i spójną kampanię marketingowo-sprzedażową”, „budowanie wizerunku jako banku bliskiego klientom”, „budowę wizerunku jako partnera w życiu codziennym głównie za pomocą wygodnych rozwiązań…”. Jednocześnie bank został uznany za: ”najbardziej aktywny w mediach, z ciekawą, spójną kampanią opierającą się na uczuciach, a nie wprost na promowaniu produktów”.

II i III miejsce w rankingu w kategorii marek bankowych otrzymały odpowiednio Alior Bank i mBank.

Lamparty są przyznawane najefektywniej kreowanym markom bankowym. Szczególną wartością rankingu jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci są wybierani na podstawie sondażu przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców.

Nagrody wręczono podczas XVII. Konferencji Finansowej Kantar TNS „Bliżej – Rzecz o relacjach z klientami”. Więcej o konferencji na stronie Kantar TNS.

Exit mobile version