W aplikacji Banku Millennium kupisz kartę eSIM z korzystnym pakietem internetowym do wykorzystania za granicą. To kolejna usługa banku ułatwiająca swobodne podróżowanie po świecie. Rozwiązanie dostępne jest dzięki współpracy z fintechem Autopay.
Bank Millennium postanowił ułatwić swoim klientom zagraniczne wyjazdy. W swojej inteligentniej apce uruchomił możliwość zakupu kart eSIM z planami internetu za granicą. W korzystnych cenach klienci mogą kupić pakiety danych 1, 2, 3, 5, 10, 20 lub 50 GB ważnych przez 7, 15 lub 30 dni. Zasięg poszczególnych pakietów obejmuje niemal cały świat. Smartfon, na którym chcemy skorzystać z rozwiązania, musi obsługiwać możliwość instalacji wirtualnych kart SIM (eSIM). Rozwiązanie jest dostępne klientów, którzy potwierdzili swoją tożsamość w placówce, posiadają rachunek osobisty i mają aktywną aplikację w najnowszej wersji.
Nasza inteligentna aplikacja bankowa to rozbudowane centrum usług, które pozwala klientom załatwić wszystkie najpotrzebniejsze sprawy każdego dnia. Zakup ubezpieczeń, biletów komunikacji, opłacanie przejazdów autostradami i wiele innych dodatkowych możliwości, które ułatwiają klientom funkcjonowanie w rozwiniętym cyfrowo świecie. Wiemy, że równie ważne jest dla nich pozostawanie w kontakcie z rodziną i znajomymi w trakcie zagranicznych wyjazdów. Dlatego z radością otwieramy możliwość prostego zakupu w naszej zaufanej apce bankowej i po korzystnej cenie pakietów internetowych na zagraniczne wyjazdy. – przekonuje Ernest Lachowski, dyrektor Wydziału Bankowości Mobilnej i Internetowej w Banku Millennium.
Kartę eSIM można kupić i zainstalować na smartfonie z poziomu aplikacji Banku Millennium. W inteligentnej bankowej apce można na bieżąco sprawdzać status zakupionych kart (data instalacji, zakupu oraz okres ważności) i ilość zużytych danych. Sama aktywacja karty odbywa się już w ustawieniach telefonu. Z internetu można korzystać od razu po dotarciu do kraju, na który wykupiło się pakiet – plan zaczyna działać po połączeniu z lokalną siecią komórkową. To kolejna usługa Banku Millennium związana z łącznością komórkową. W Millennecie oraz aplikacji mobilnej bank umożliwia również rejestrację kart SIM i doładowanie telefonu na kartę. Usługa dotyczy większości operatorów: T-Mobile, Heyah, Plus, PLAY, Orange, nju mobile, Virgin Mobile, Lycamobile oraz Mobile Vikings. Partnerem tych rozwiązań jest Autopay.
W Autopay usuwamy wiele barier utrudniających codzienne funkcjonowanie – ułatwiamy płacenie rachunków, zakupy online czy podróżowanie samochodem po Europie. Oferujemy przy tym kompleksowy ekosystem rozwiązań dla klientów indywidualnych i firm. Wprowadzenie usługi eSIM to naturalny krok w naszym rozwoju. Dzięki eSIM podróże zagraniczne będą jeszcze bardziej komfortowe i już nigdy więcej nie trzeba będzie się martwić o stały dostęp do internetu i kontakt z bliskimi. To szczególnie istotne teraz, w okresie wakacyjnym, gdy wiele osób wyjeżdża, ale wciąż chce pozostać online – mówi Andrzej Szewczyk, Business Unit Leader w Autopay.
Możliwość zakupu kart eSIM z internetem stanowi uzupełnienie bogatej oferty Banku Millennium skierowanej do osób, które chętnie podróżują za granicę. Klienci mogą płacić w walucie obcej bezpośrednio z konta Millennium 360° lub kartą kredytową. Limit do 5 tys. złotych miesięcznie umożliwia rozliczanie transakcji walutowych kartą bez marży banku za przewalutowanie. Bank niezmiennie stosuje też atrakcyjne kursy organizacji płatniczych dla transakcji w walucie wszystkimi rodzajami kart. Posiadacze konta Millennium 360° mogą również błyskawicznie wymienić waluty w aplikacji mobilnej Banku Millennium. W kantorze można wymienić: euro (EUR), dolary (USD), funty brytyjskie (GBP) i franki szwajcarskie (CHF). Bank oferuje swoim klientom kilka różnych ubezpieczeń podróżnych, w tym bezpłatne ubezpieczenie Safe Travel, które jest automatycznie dodawane do karty kredytowej Visa Global. Dostępne są również ubezpieczenia turystyczne, które można zakupić samodzielnie.
W aktualnie trwającej promocji[1] otwierający konto Millennium 360° mogą otrzymać premię nawet 600 zł. Klienci otrzymują 100 zł, jeśli założą konto wraz z kartą debetową, wyrażą zgody wymagane regulaminem promocji. Drugą premię w wysokości 200 zł można otrzymać, jeśli w ciągu 14 dni od otwarcia konta użytkownik: zapewni wpływ na konto w jednorazowej wysokości minimum 1 000 zł oraz wykona 5 transakcji używając wirtualnego portfela (np. Apple Pay/Google Pay). Trzecią premię w wysokości 300 zł klienci otrzymują, jeśli w każdym z 3 kolejnych miesięcy następujących po miesiącu otwarcia rachunku Millennium 360°: zapewnią wpływ na konto w jednorazowej wysokości minimum 3 000 zł oraz zapłacą używając wirtualnego portfela lub kartą do konta minimum 500 zł. Dla klientów w wieku 18-25 lat warunkiem otrzymania trzeciej premii jest zapewnienie wpływu na konto w jednorazowej wysokości minimum 1 000 zł oraz zapłacenie 360 złotych przez wirtualny portfel lub kartę do konta.
[1] NOTA PRAWNA: Konto w promocji „Odbierz do 600 zł z kontem Millennium 360°” można założyć do 19.08.2025 lub do wyczerpania limitu 20 000 kont. Uczestnik promocji może uzyskać premię o wartości 100 zł, jeśli założy konto wraz z kartą debetową, wyrazi zgody wymagane regulaminem promocji i ich nie odwoła, oraz w ciągu 7 dni od momentu założenia konta wykona: zarejestruje swój numer telefonu w aplikacji mobilnej Banku Millennium w celu otrzymywania przelewów BLIK na swoje nowo otwarte konto ( a Twój numer będzie zarejestrowany przez 3 kolejne miesiące następujące po miesiącu otwarcia konta), dodasz swoją kartę do wirtualnego portfela (np. Google Pay lub Apple Pay)
Dodatkowo uczestnik otrzyma drugą premię w wysokości 200 zł, jeśli w ciągu 14 dni od otwarcia konta: zapewni wpływ na konto w jednorazowej wysokości min. 1 000 zł oraz wykona 5 transakcji używając wirtualnego portfela (np. Apple Pay/Google Pay)
Uczestnik otrzyma dodatkowo trzecią premię w wysokości 300 zł, jeśli w każdym z 3 kolejnych miesięcy następujących po miesiącu otwarcia konta: zapewni wpływ na konto w jednorazowej wysokości min. 3 000 zł oraz zapłaci używając wirtualnego portfela (np. Apple Pay/Google Pay) lub kartą do konta na kwotę min. 500 zł lub jeśli ma 18-25 lat zapewni wpływ na konto w jednorazowej wysokości min. 1 000 zł oraz zapłaci używając wirtualnego portfela (np. Apple Pay/Google Pay) lub kartą do konta na kwotę min. 360 zł
Bezpłatna Usługa wielowalutowa polega na podłączeniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej konta walutowego do karty debetowej wydanej do Twojego konta osobistego. Transakcje wykonane kartą z włączoną usługą wielowalutową są księgowane bezpośrednio na koncie walutowym bez przewalutowania, jeżeli waluta konta odpowiada walucie transakcji. Jeżeli transakcja jest realizowana w innej walucie lub na koncie walutowym nie ma wystarczających środków, taka transakcja będzie rozliczona z przewalutowaniem na koncie osobistym prowadzonym w PLN po kursie organizacji płatniczej. Wtedy do 5000 zł/mies. płacisz bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie. Jeśli wykorzystasz limit 5000 zł, to dodatkowa marża banku wyniesie 2%.
Usługa Kantoru Walutowego jest dostępna w aplikacji Banku Millennium. Aplikacja umożliwia natychmiastową wymianę waluty w ramach posiadanych przez Klienta rachunków. Przeliczenie waluty następuje po zaproponowanym kursie wymiany, który jest aktualizowany co 30 sekund, do momentu potwierdzenia wymiany przez Klienta. Aby skorzystać z usługi, przeczytaj i zaakceptuj regulamin Kantoru Walutowego https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/2202/latest