W ciągu zaledwie pierwszego tygodnia od chwili udostępnienia klientom możliwości składania wniosków o wypłatę świadczenia w programie Rodzina 500+ z możliwości tej skorzystało ponad 50 tys. rodziców – klientów mBanku. Daje to bankowi 14- procentowy udział w ogólnej sumie wniosków złożonych w ten sposób.
mBank był jednym z banków, które przygotowały możliwość składania wniosków w programie Rodzina 500+ już w pierwszej dacie, w której Program zaczął obowiązywać. Wniosek został udostępniony klientom od 1 kwietnia br.
Od tego czasu bank zanotował ogromne zainteresowanie klientów tą formą składania wniosków o wypłatę świadczenia. Przez pierwszy tydzień za pośrednictwem mBanku wysłano ponad 50 tys. wniosków. Wysłane za pośrednictwem mBanku wnioski stanowią ok 14 proc. wszystkich wniosków złożonych za pośrednictwem kanału bankowości elektronicznej.
– mBank, angażując się w projekt, otworzył klientom drogę do e-administracji, znacznie przy tym upraszczając sposób wnioskowania o wypłatę świadczenia. Cieszę się, że nasi klienci kolejny raz udowodnili, że wiele spraw wolą załatwiać on-line. Dla nas to sygnał do dalszego rozwoju banku w tym obszarze, aby bank był partnerem nie tylko w sprawach finansowych, ale i tych związanych z codziennymi sprawami administracyjnymi – komentuje Cezary Kocik, wiceprezes Zarządu.
Wnioski o wypłatę świadczenia w programie Rodzina 500+ można składać za pośrednictwem bankowości internetowej mBanku bezpośrednio po zalogowaniu się do rachunku. Bank nie pobiera żadnych opłat za złożenie wniosku, klient wypełnia go zaś samodzielnie.
Dodatkowe informacje o programie 500+ i szczegóły dotyczące rozpatrywania wniosków można odnaleźć na stronach rządowych:
https://obywatel.gov.pl/ oraz https://rodzina500plus.gov.pl/