Kartą Diners Club zapłacisz w Żabce

W sklepach Żabka można już płacić kartami Diners Club. To największa w Polsce sieć nowoczesnych uniwersalnych sklepów ogólnobranżowych (ang. modern convenience). Należy do niej ponad 5,5 tys. placówek, które odwiedza codziennie blisko 2 miliony klientów.

Diners Club Polska systematycznie poszerza listę akceptantów, uwzględniając preferencje posiadaczy swoich kart. Z początkiem 2019 r. znalazły się na niej ciesząca się popularnością ogólnokrajowa sieć sklepów stacjonarnych Żabka oraz sklep internetowy Limango.

– Obecnie naszymi kartami można płacić w blisko 80 procent terminali płatniczych w Polsce. Cieszmy się, że do grona akceptantów kart Diners Club dołącza sieć Żabka. Nasi klienci chcą płacić kartami Diners Club także za codzienne zakupy a sieć Żabka doskonale odpowiada tym oczekiwaniom – mówi Paweł Pomianowski, prezes zarządu Diners Club Polska.

Posiadacze kart Diners Club mogą nimi płacić w ponad 5,5 tys. sklepów Żabka. Udostępnienie akceptacji tych kart to efekt współpracy Diners Club Polska z First Data, która dostarcza sieci Żabka terminale i najnowocześniejsze rozwiązania płatnicze.

– Nasz partner Żabka Polska jest  liderem w stosowaniu innowacyjnych płatności i usług finansowych i bardzo się cieszę, że wspólnie z Diners Club Polska wprowadziliśmy kolejną nowość do najpopularniejszych sklepów w Polsce – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data Polska. – Klienci sieci Żabka Polska mogą korzystać z wielu dodatkowych usług jak doładowanie telefonu czy potwierdzenie odbioru przesyłki – wszystko na terminalu First Data Polcard – dodaje.

To nie jedyna duża sieć, która akceptuje karty Diners Club. Wśród nich są także inne wiodące marki jak Lidl, Carrefour, Auchan. Wcześniej do tego grona dołączył również szwedzki koncern meblowo-dekoracyjny IKEA oraz sklep internetowy AliExpress.

– Powiększanie sieci akceptacji jest dla nas jednym ze strategicznych priorytetów. Także w takich obszarach jak handel elektroniczny (ang. e-commerce), infrastruktura miejska – w tym transport (ang. smart city) czy szeroko pojęte urządzenia samoobsługowe. Systematycznie zwiększamy współpracę z partnerami na rynku i szukamy nowych możliwości wraz z agentami rozliczeniowymi. Akceptacja naszych kart w sieci Żabka to kolejny przykład owocnej współpracy z First Data Polska, wiodącym agentem rozliczeniowym z istotną pozycją na rynku  – mówi Paweł Pomianowski, prezes zarządu Diners Club Polska.

Diners Club Polska rozszerza także skalę wydawnictwa swoich prestiżowych kart. Na początku 2019 r. spółka nawiązała współpracę z Bankiem BPS, zrzeszającym liczne banki spółdzielcze w Polsce. Pierwsze karty zostały już wydane klientom.

Diners Club Polska oferuje klientom indywidulanym i przedsiębiorcom karty kredytowe i obciążeniowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i najniżej oprocentowanym kredytem w karcie w wysokości od 6 procent w skali roku. Karty Diners Club posiadają unikalny pakiet usług dodanych, przeznaczony szczególnie dla osób, które podróżują służbowo i prywatnie, m.in. kompleksowe ubezpieczenie podróży do 1 mln zł obejmujące właściciela i współtowarzyszy podróży (członków rodziny lub współpracowników), wstęp do saloników na lotniskach całego świata oraz usługę przyspieszonej kontroli bezpieczeństwa (ang. Fast Track) w wybranych portach lotniczych. Każdą z kart można połączyć z programem lojalnościowym, zapewniającym uczestnikom wymierne korzyści, a przy najbardziej luksusowej z nich dostępne są również usługi concierge i home assistance.

ŹRÓDŁODiners