- Klienci coraz częściej wybierają kanały zdalne – bankowość internetową i aplikacje mobilną, do codziennego kontaktu z bankiem, co wymusza zmiany zarówno w organizacji placówek bankowych, jak i ich liczbie.
- Otwarty właśnie w Łodzi oddział, w ramach projektu PKO Koncept, odpowiada tym zmieniającym się trendom – z jednej strony doradcy oferują pomoc w zakresie produktów bankowych, z drugiej – zachęcają i pokazują jak korzystać z kanałów zdalnych.
– Oddział 19 w Łodzi, który otworzyliśmy 25 lutego w kompleksie „Brama Miasta”, prezentuje zupełnie nowe podejście do bankowości detalicznej. W oddziale koncentrujemy się nie tylko na standardowej obsłudze bankowej, ale przede wszystkim na edukacji klientów w zakresie kanałów zdalnych. Cała przestrzeń posiada charakter uniwersalny: jest w niej miejsce na spotkania klientów z doradcami, nowoczesne urządzenia samoobsługowe i ekrany oraz kameralne pokoje spotkań biznesowych. Stawiamy na technologie, które wspierają cyfryzację procesów oddziałowych i edukację klientów. Nawiązując do bogatej historii awangardy w łódzkiej sztuce połączyliśmy strefę obsługi i strefę spotkań z małą galerią, w której przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych młodzi artyści będą mogli prezentować swoje prace – mówi Bartłomiej Wypchło, Dyrektor Departamentu Sieci i Wsparcia Sprzedaży PKO Banku Polskiego.