Koszulka od pashyBicepsa od Credit Agricole dla graczy

Koszulka turniejowa z podpisem pashyBicepsa, nawet 120 zł do wydania na platformie Steam i nowe wizerunki kart. To bonusy, które bank Credit Agricole we współpracy z Mastercard przygotował w specjalnej ofercie dla graczy.

Credit Agricole rusza ze specjalną ofertą dla graczy i wchodzi we współpracę Jarosławem pashąBicepsem Jąrząbkowskim oraz Mastercard. W promocji klienci mogą zdobyć limitowaną koszulkę turniejową z podpisem pashyBicepsa oraz nawet 120 zł do wykorzystania na platformie Steam. Z myślą o graczach i fanach pashyBicepsa, Credit Agricole wprowadził też trzy nowe wizerunki kart do konta z podpisem e-sportowca.

– Gaming cieszy się w Polsce dużą popularnością. Dlatego wychodzimy fanom gier naprzeciw i oferujemy im coś tak unikatowego, jak koszulka zaprojektowana wspólnie z najbardziej utytułowanym polskim gamerem – mówi Marcin Jagodziński, Dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.

Żeby skorzystać z promocyjne oferty „Konta dla graczy z bonusami” i otrzymać koszulkę z podpisem pashyBicepsa, należy założyć jeden z czterech pakietów Konta dla Ciebie, wyrazić zgody opisane w regulaminie i zamówić do konta kartę Mastercard. Następnie bank wyśle wiadomość sms z linkiem do strony internetowej, na której należy podać rozmiar koszulki oraz adres do wysyłki. Dodatkowo, jeśli klient wykona co najmniej pieć transakcji kartą w każdym miesiącu oraz w ciągu pół roku minimum raz w miesiącu zaloguje się do serwisu internetowego CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile, za każdy miesiąc aktywności otrzyma 20 zł do platformy STEAM.

Bank Credit Agricole już od kilku lat aktywnie działa w środowisku gamerów. W marcu 2017 r. zrealizował kampanię „Rób to, co kochasz. Pracujesz na swoje konto” z udziałem najpopularniejszych wówczas youtuberów gamingowych: Piotra „Izaka” Skowyrskiego i Stuarta „Stuu” Burtona. Był także sponsorem drużyny e-sportowej OFF MODE oraz patronem znanych imprez e-sportowych: Intel Extreme Masters w Katowicach czy Esport Now we Wrocławiu.

E-sport to jeden z najszybciej rosnących segmentów nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie tylko jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy. Wartość polskiego rynku gier wynosi obecnie ok. 1,75 mld zł. Liczbę graczy w Polsce szacuje się na 16 mln osób.

ŹRÓDŁOCredit Agricole