„Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”

ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.

 Jeśli mamy pod kontrolą nasze finanse, wiemy, na co możemy sobie pozwolić. Wydatki planowane z wyprzedzeniem pozwalają nadal realizować swoje cele i cieszyć się życiem. Funkcje aplikacji Moje ING sprawiają, że zarządzanie finansami staje się dużo prostsze i łatwiej czuwać na wydatkami. W najnowszym spocie reklamowym ING zwraca uwagę, że ważne jest nie tylko pilnowanie wydatków, ale również oszczędzanie, dzięki korzystnym okazjom, takimi jak np. Visa Oferty w Moim ING. Po dołączeniu do programu, klienci mogą cieszyć się zwrotami części wydatków, o których będą informowały powiadomienia aplikacji.

Postawy konsumenckie zmieniają się na bardziej zrównoważone w kwestii podejścia do wydatków. Szybko przestawiliśmy się też na bankowość mobilną – prawie połowa z nas zamawia zakupy z dostawą do domu. Widać również, że z każdym tygodniem uwalniania gospodarki, Polacy zaczynają patrzeć bardziej optymistycznie w przyszłość. Doświadczamy nowych rzeczy, odkrywamy nowe pasje, wracamy do działania. Aż 60% ankietowanych twierdzi, że będzie bardziej cenić swój czas – zmieniają się więc priorytety, ale nie zmienia nasza społeczna energia do działania – Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Dzięki programowi Visa Oferty klienci ING mogą otrzymać automatyczny zwrot części wydatków za zakupy kartą Visa u partnerów programu. Usługa jest dostępna, po zalogowaniu do aplikacji Moje ING w zakładce Moje Rabaty. Nie trzeba pobierać dodatkowej aplikacji na telefon ani podawać numeru karty. W sierpniu i wrześniu klienci banku będą mogli korzystać z atrakcyjnych ofert na zakupy w sklepach m.in.: H&M, Decathlon, Glovo i wielu innych. Żeby z nich skorzystać, należy je aktywować, czyli po prostu wyświetlić w Moim ING.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.ing.pl/lp/mojeing

Link do spotu: https://youtu.be/t5PRfwUfAjc


*Badanie Corona Mood GFK zostało zrealizowane w maju 2020 roku, jego wyniki dotyczą więc nastrojów społecznych, jakie panowały w trakcie wychodzenia z najtrudniejszej fazy pandemii w Polsce.

Tytuł spotu: „Babcia” w ramach kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej”

Data emisji spotu: 10 sierpnia 2020r. (start kampanii 17 czerwca 2020 r.)

Narzędzia kampanii: TV, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), social media, oddziały, DM

Agencje: Brain (strategia i kreacja), GONG (Internet)

Media: MullenLowe MediaHub

Exit mobile version