Łódź Summer Festival już za winklem

mBank po raz drugi jest partnerem strategicznym i patronem sceny głównej Łódź Summer Festival. Jest to największy miejski festiwal w Polsce. Impreza potrwa od 26 do 28 lipca. Jej line-up pęka od wielkich gwiazd, a wszystkie koncerty są bezpłatne. Na festiwalu nie zabraknie też łódzkiego jednorożca – nieoficjalnego symbolu rewitalizowanej Łodzi, którego wygląd zaprojektował rok temu mBank z okazji 600-lecia miasta. To on i łódzka gwara są podstawą koncepcji kreatywnej, którą bank wykorzystuje do promocji tego wydarzenia.

Już za kilka dni łodzianie i ich goście, znów będą hucznie obchodzić urodziny swojego miasta. Impreza organizowana jest przez władze Łodzi, a jej partnerem strategicznym jest mBank. Jego imieniem nazwana jest też scena główna (1 z 3), na której zagrają największe gwiazdy tej imprezy: Placebo, Röyksopp i Milky Chance.
mBank przygotował dla festiwalowiczów dodatkowe atrakcje. Podobnie jak rok temu, oprowadzi po nich stworzony przez bank jednorożec. Idąc za śladami jego kopyt uczestnicy imprezy dotrą m.in. do dwóch stref mBanku, które są zlokalizowane w pasażu Schillera oraz przy scenie głównej festiwalu – w miasteczku partnerów. Goście mogą tam odpocząć na leżakach pod palmami, zrobić sobie świecący makijaż oraz pamiątkowe zdjęcie, a także pograć w różne gry. Wśród nich będzie gra miejska, o historii Łodzi, „Śladami lokalsa jednorożca ”. To jedyne wydarzenie organizowane przez bank, na które trzeba było się zapisać wcześniej. Odbędzie się ono w niedziele, w dwóch turach, bo zainteresowanie było ogromne. Weźmie w niej udział aż 700 osób!
czapka.jpg
Fani jednorożca, mogą też zamówić limitowaną kartę płatniczą z jego wizerunkiem i identyfikacją wizualną festiwalu. Karta dostępna jest dla posiadaczy eKonta osobistego lub do usług. Ma dwie wersje: klasyczną (tradycyjny plastik) i „bez plastiku”. Ponadto, umożliwia zakup gadżetów z Łodź Summer Festival oraz pamiątek w punktach Łódzkiej Organizacji Turystycznej z 20 proc. zniżką. Kartę można zamówić na mBank.pl oraz w trakcie festiwalu w strefach mBanku.
karta_2.png

Wybiglować, za winklem, galanta

W kampanii promocyjnej imprezy bank wykorzystuje wizerunek jednorożca, który jest nieoficjalnym symbolem rewitalizowanej Łodzi oraz łódzką gwarę. Zaprasza więc na galantą (niezłą) imprezę, która jest już za winklen (za rogiem), czyli za chwilę się rozpocznie. Na festiwalowe śniadanie poleca angielkę (bułkę paryską). A podczas jej trwania zaprasza do swojej strefy na potupanie kuloskami (nogami) oraz wybiglowanie się (wyszykowanie się) na wieczór.
ŹRÓDŁOmBank