Magdalena Różczka w nowym spocie VeloBanku wciela się w królową VeloWygody. Akcja rozgrywa się na ulicach Londynu, gdzie ambasadorka marki pomaga turystom wymieniać walutę w VeloKantorze. Spot, utrzymany w stylu filmów Wesa Andersona, można już zobaczyć w telewizji i internecie.
VeloBank konsekwentnie rozwija koncepcję świata bardziej velo, prezentując ją również w swoich kampaniach reklamowych. Spoty utrzymane są w stylu Wesa Andersona – z wyrazistą paletą barw, dbałością o detale i nowoczesnym podejściem do estetyki retro. Ich wspólnym elementem jest wygodna kanapa oraz Magdalena Różczka, która wciela się w różne postaci. W ten przyjazny i lekko humorystyczny sposób VeloBank podkreśla jedną z kluczowych cech swoich produktów: wygodę.
– Niezależnie od miejsca i sytuacji, wystarczy kilka kliknięć w aplikacji, by wymienić walutę szybko, wygodnie i po korzystnym kursie. Tę prostotę i dostępność chcemy pokazać w najnowszym spocie z Magdą Różczką. Wspólnie z nią tworzymy świat bardziej velo, który jest lekki, kolorowy i przystępny. Za pomocą odrobiny humoru i popkulturowych odniesień opowiadamy o tym, co naprawdę ważne dla naszych klientów: wygodzie, niezależności i wolnym czasie. Królowa VeloWygody to jedna z bohaterek tego świata, silna, rozpoznawalna i pełna dystansu. O bankowości chcemy mówić odważnie i po ludzku – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Wymiana walut? Wygodniej się nie da
Spot opowiada o wygodzie, jaką daje VeloKantor – rozwiązanie, które pozwala swobodnie wymieniać waluty bez wychodzenia z domu – w aplikacji mobilnej czy bankowości internetowej. Klienci mogą płacić kartą w 10 walutach (USD, EUR, CHF, GBP, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY), a dodatkowo zlecić wymianę po wybranym kursie – transakcja zrealizuje się automatycznie, gdy tylko kurs osiągnie oczekiwany poziom. To proste, szybkie i naprawdę wygodne rozwiązanie – dokładnie takie, jakiego oczekujemy dziś od nowoczesnej bankowości.
– VeloBank to wyrazista marka stawiająca przede mną nowe i inspirujące zadania aktorskie. W przeciwieństwie do wielu reklam o podobnej tematyce, świat bardziej velo pozwala mi wcielać się w nowe role i opowiadać o finansach w sposób przyjazny, a nawet humorystyczny. W ten sposób zachowuję aktorską spójność z brandem, który jest tak blisko ludzi. Podobnie jak ja, angażująca się w szereg inicjatyw stawiających człowieka na pierwszym miejscu – podkreśla ambasadorka marki, aktorka Magdalena Różczka.
Na kampanię składa się emisja 15- i 30-sekundowych spotów w telewizji oraz internecie, działania digital, obecność w oddziałach banku oraz aktywności PR. Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiadała VerdeAgency, spot wyprodukował Papaya Films, dom mediowy Initiative Media odpowiadał za zakup mediów, a agencja ZOOM bsc wspiera VeloBank w działaniach PR.
Spot jest dostępny na: https://www.youtube.com/watch?v=yHOV6HCAeUE.
Nota prawna: Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej”. Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów oraz opis usługi DCC znajdują się w Regulaminie usługi. Pozostałe opłaty za Karty debetowe określone są w TOiP. Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej VeloBanku, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać. Warunki działania kantoru oraz szczegółowe informacje o jego funkcjonalnościach znajdziesz w komunikacie oraz regulaminie kantoru walutowego. Dokumenty udostępniamy na velobank.pl i w naszych placówkach.