Magdalena Różczka promuje korzystanie z wygodnego VeloKantoru

VeloBank wystartował z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowo-produktowej, której twarzą jest ambasadorka banku – Magdalena Różczka. Aktorka w najnowszym spocie reklamuje VeloKantor, wirtualny kantor dla klientów VeloBanku, którzy mogą wygodnie o każdej porze dnia z poziomu swojej aplikacji i bankowości elektronicznej wymienić waluty po korzystnym kursie.

VeloBank nie zwalnia tempa i kontynuuje kampanię pokazującą zalety bycia klientem banku. Zaledwie dwa miesiące temu wyemitowano spoty, w których ambasadorka reklamowała VeloKonto i program lojalnościowy VeloKorzyści. A teraz ruszyła kolejna odsłona kampanii, w której Magdalena Różczka przedstawia następne udogodnienie dla klientów banku – VeloKantor.

– Od kilku lat wiodącym trendem konsumenckim jest wygoda, poszukiwanie takich rozwiązań, które sprawiają, że codzienne sprawy zajmują nam jak najmniej czasu. Takim właśnie rozwiązaniem jest VeloKantor, czyli  bezpieczne miejsce, gdzie po prostu na wyciągnięcie ręki można wymienić waluty po korzystnym kursie. O każdej porze dnia, bez wizyty w stacjonarnym kantorze – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

VeloKantor ułatwia realizację transakcji w obcej walucie. Wystarczy zalogować się w aplikacji mobilnej lub w bankowości elektronicznej, by skorzystać z usługi.

– Prowadzę bardzo aktywne życie, łącząc wiele ról życiowych i zawodowych, dlatego masę spraw załatwiam w biegu. Nigdy nie sądziłam, że z pomocą przyjdzie mi mój bank. A to właśnie dzięki VeloBankowi mogę szybko, wygodnie i bezpiecznie realizować różne transakcje. W ciągu dnia kilkukrotnie korzystam z aplikacji mobilnej, dzięki niej oszczędzam i pieniądze, i czas. VeloKantor to wygodne rozwiązanie, nie muszę nigdzie jechać, nie stoję w kolejce, wystarczy, że sięgnę po aplikację i wymieniam od ręki walutę. To szczególne ułatwienie na czas wakacji czy ferii zimowych, na które niedługo się wybieram – mówi Magdalena Różczka, ambasadorka VeloBanku.

W nowym spocie VeloBanku został pokazany wycinek dnia aktorki. Magdalena Różczka, jadąc taksówką, trzyma w ręku smartfon, na którym widać aplikację bankową VeloBanku. Można dostrzec, że za pomocą kilku kliknięć aktorka wymieniła kwotę w złotówkach na euro dzięki VeloKantorowi. Różczka podkreśla, że w banku wymienia waluty wygodnie i po korzystnym kursie.

VeloKantor zapewnia również historię wykonanych transakcji. Co więcej, klient otrzymuje także powiadomienia o wysokościach kursów walut, jakich oczekuje. Dzięki temu zawsze jest na bieżąco i może skorzystać z wymiany zawsze wtedy, gdy najbardziej będzie mu się to opłacać.

Kampania rozpoczęła się 27 stycznia i potrwa do 23 lutego br. W jej trakcie zostaną wyemitowane 15-sekundowe reklamy w telewizji. Zakłada również szerokie działania w kanałach digital, obejmujące kampanię GoogleAds, a także akcje promocyjne w oddziałach banku. Za współpracę przy opracowaniu kreacji i przy produkcji odpowiadała agencja Dentsu, spot wyprodukował Humanverse, a reżyserem był Piotr Janowski. Dom mediowy Initative Media odpowiadał za zakup mediów, a agencja ZOOM bsc wsparła VeloBank w działaniach PR.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=kyBo0g2fbJ4

Nota prawna: Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać. Warunki działania kantoru oraz szczegółowe informacje o jego funkcjonalnościach znajdziesz w komunikacie oraz regulaminie kantoru walutowego. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik. Produkty oferuje VeloBank S.A.

ŹRÓDŁOVeloBank