mBank będzie partnerem tytularnym Nowych Horyzontów

W lipcu po raz 23. Wrocław stanie się stolicą odważnego, autorskiego kina, a to za sprawą kolejnej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. mBank współpracuje z festiwalem od 2019 roku. Teraz zwiększa zakres swojego wsparcia i staje się partnerem tytularnym.

Cieszymy się, że od teraz w nazwie tego świetnego festiwalu pojawia się także nasza marka. Z radością zapraszamy na Międzynarodowy Festiwal Filmowy mBank Nowe Horyzonty. Podpisanie umowy o partnerstwie tytularnym to zwieńczenie czteroletniej, owocnej współpracy. Nasi klienci to ludzie ciekawi otaczającego ich świata, rozwijający się, aktywni i przedsiębiorczy. Chodzą do kina, jeżdżą na festiwale, a my jesteśmy tam razem z nimi – Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBanku

Udana współpraca pomiędzy Nowymi Horyzontami i mBankiem trwa już od kilku lat. Warto podkreślić, że podpisana w tym roku umowa trzyletnia znacząco wpłynie na stabilizację festiwalu w dłuższej perspektywie. W tych niepewnych czasach to wielka wartość – Marcin Pieńkowski, dyrektor festiwalu Nowe Horyzonty

mBank współpracuje z festiwalem od czterech lat. Oprócz bycia mecenasem angażował się także w dodatkowe aktywności. W poprzednich latach był m.in. partnerem prestiżowej sekcji Pokazy Galowe, strefy filmów prezentowanych w VR, wspólnie z portalem Filmweb tworzył podcasty „Więcej Nowych Horyzontów” oraz audycje „Nowe Horyzonty: więcej dobrego kina” w RMF Classic.
Co roku bank przygotowuje też specjalne atrakcje dla swoich klientów. Nie inaczej będzie i tym razem. W tym roku wspólnie z Visą stworzy limitowaną edycję kart debetowych, wyglądem nawiązujących do identyfikacji wizualnej festiwalu.

mBank wspiera MFF przez cały rok, pomaga też innym

Od tego roku, w ramach współpracy z organizatorami festiwalu, mBank będzie też wspierać ogólnopolską dystrybucję kinową Stowarzyszenia Nowe Horyzonty oraz „wszystkie stany kina”, czyli organizowanym przez SNH American Film Festival (jako partner sekcji Highlights).

Cieszymy się bardzo, że pozyskaliśmy tak zaufanego partnera tytularnego, który będzie rozwijał z nami nie tylko festiwale, ale również liczne działania dystrybucyjne. Dzięki temu nasza współpraca będzie całoroczna.

Marcin Pieńkowski

MFF mBank Nowe Horyzonty to nie jedyne przedsięwzięcie artystyczne, w które angażuje się mBank. W ramach projektu „m jak malarstwo” tworzy unikatową kolekcję dzieł młodych artystów. Jest też mecenasem Akademii Sztuk Przepięknych na Pol’and’Rock Festival. W ubiegłym roku był partnerem festiwalu muzycznego Great September i konkursu Galerii Plakatu AMS, którego laureat zaprojektuje na zlecenie banku specjalny plakat na 23. MFF mBank Nowe Horyzonty. W tym roku bank będzie też głównym partnerem 600. urodzin Łodzi – miasta, w którym ponad 20 lat temu powstała detaliczna część banku.
ŹRÓDŁOmBank