mBank po raz pierwszy pojawi się na festiwalu Pol’and’Rock jako mecenas Akademii Sztuk Przepięknych. Ponadto bank przygotował nowości w ofercie: limitowaną edycję kart i opasek zbliżeniowych oraz rachunku ze zwrotem 100 zł za wydatki festiwalowe.
W tym roku kultowe wydarzenie, dotychczas znane jako Przystanek Woodstock, po raz pierwszy zostanie zorganizowane pod nową nazwą oraz z nowym partnerem – mBankiem, partnerem strategicznym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ten niekomercyjny festiwal to forma podziękowania dla wszystkich wspierających WOŚP i zaangażowanych w pomoc fundacji. Podobnie jak w poprzednich latach, odbędzie się w Kostrzynie nad Odrą w dniach 2-4 sierpnia.
Poza atrakcjami muzycznymi, ważną częścią festiwalu jest Akademia Sztuk Przepięknych. Jest to miejsce spotkań, dyskusji, warsztatów i aktywności edukacyjnych i społecznych, a także przestrzeń prowadzenia działalności przez kilkadziesiąt organizacji pozarządowych. ASP skupia ludzi otwartych na dyskusję, inspirujących i zaangażowanych – niezależnie od dziedziny, jaką reprezentują. W tym roku odwiedzający ASP będą mogli posłuchać m.in. Doroty Wellmann, Chrisa Niedenthala, Artura Barcisia czy Katarzyny Sokołowskiej.
Poza wspieraniem Akademii Sztuk Przepięknych, mBank przygotował także kilka niespodzianek:
- Całkowitą nowość w ofercie mBanku: limitowaną edycję opasek z mikrokartą do płatności zbliżeniowych. W ramach festiwalowej promocji będzie można ją zamówić za… 0 zł. Korzystanie z karty jest bezpłatne. Karta-opaska jest połączona z głównym kontem i działa jak każda inna karta wyposażona w technologię zbliżeniową. Nowość dostępna jest wyłącznie dla klientów mBanku.
- Promocyjny rachunek dla nowych klientów, dzięki któremu mogą uzyskać zwrot nawet 100 zł za wydatki festiwalowe (pod warunkiem jednorazowego wpływu na konto w wysokości min. 500 zł oraz wykonania min. 5 transakcji kartą wydaną do rachunku w pierwszym miesiącu korzystania z konta).
- Limitowaną edycję kart debetowych ze specjalnym wizerunkiem nawiązującym do Festiwalu. Karta dostępna jest zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów.
- Specjalną mOkazję dla wszystkich fanów festiwalu: 10 proc. zniżki na zakupy powyżej 60 zł w Siemashopie (np. na pierwszy tiszert lub bluzę z nowym logo Pol’and’Rock).