Zorganizowanie indywidualnej wyprawy na Mount Everest, przygotowanie spotkania biznesowego czy udział w aukcji dzieł sztuki – realizację m.in. tych zadań klienci bankowości prywatnej mBanku mogą teraz zlecić osobistemu asystentowi. Usługa mBank Private Concierge to całodobowa pomoc obejmująca różne obszary aktywności klienta.
– Klienci bankowości prywatnej mBanku są bardzo aktywni – zawodowo i prywatnie. Współpracując z nimi na co dzień wiemy, jak zajętymi są ludźmi. Dlatego oprócz rozwiązań bankowych i inwestycyjnych, postanowiliśmy zaproponować im program mBank Private Concierge i w ten sposób wyręczyć ich zarówno w sprawach codziennych, jak i takich, które wymagają większej uwagi – mówi Małgorzata Anczewska dyrektor Biura Bankowości Prywatnej mBanku, prezes mWealth Management.
Program obejmuje pięć podstawowych obszarów aktywności: podróż, zdrowie, dom i rodzina, samochód oraz specjalny pakiet – VIP Concierge. Z usługi można skorzystać dzwoniąc do asystenta, a także za pośrednictwem specjalnego portalu ea-concierge.pl. Po zarejestrowaniu się na portalu klient może złożyć konkretne zamówienie, obejrzeć historię swoich dotychczasowych zleceń czy ustawić indywidualne preferencje, by dostawać informacje o interesujących go ofertach. Portal zawiera również kalendarz najciekawszych wydarzeń w Polsce i na świecie oraz rekomendacje najlepszych restauracji, hoteli czy miejsc wartych odwiedzenia podczas wakacji.
– Wyjątkowo prosty i szybki jest też sposób identyfikacji klienta korzystającego z usługi mBank Private Concierge. Wystarczy, że klient dzwoniąc do asystenta concierge poda imię i nazwisko oraz dzień i miesiąc urodzenia. W odróżnieniu od innych tego typu programów dostępnych na rynku, warunkiem uczestnictwa w programie nie jest posiadanie karty płatniczej – mówi Anna Zielińska-Sobczak, wicedyrektor Biura Bankowości Prywatnej mBanku.
Właściciele niektórych kart płatniczych mBanku, głównie z segmentu premium (Aquarius) od kilku lat mogą korzystać z podstawowego pakietu usług concierge. Najczęściej zlecają sprawy dotyczące organizacji podróży (ponad 30 proc. wszystkich zleceń w skali roku) i zamawiają bilety na wydarzenia kulturalne, muzyczne i sportowe (również ponad 30 proc.).
– Zdecydowanie najwięcej zleceń realizujemy w miesiącach wakacyjnych: lipiec, sierpień wrzesień. Widzimy też, że klienci coraz chętniej korzystają z pomocy osobistego asystenta. W lipcu br. trafiło do nas o 25 proc. więcej zgłoszeń, niż w tym samym miesiącu w ubiegłym roku. Mamy nadzieję, że teraz usługa concierge w wersji VIP stanie się równie popularna wśród klientów bankowości prywatnej – mówi Joanna Łazor, Manager Sekcji Concierge w firmie Europ Assistance Polska realizującej usługi concierge dla klientów mBanku.
źródło: mBank